Topic: Kyydit Raumalle 26.10.

Jari ja Lauri, mentäiskö samalla kyydillä?

Jussi ei viime tiedon mukaan ole lähdössä.

Tuleeko Mikko mukaan?

Jos kisa alkaa 10.00, lähdettäiskö Porin Portin Nesteeltä 8.30 ??

Marko Timonen

Re: Kyydit Raumalle 26.10.

Ajattelimme Hietalan Jussin kanssa ottaa auto Ulvilasta niin ei tarvitse kenenkään kiertää mutta miten vain sovitaan.

Lauri Lousti

Re: Kyydit Raumalle 26.10.

Sopii ilman muuta, mutta Markonko autolla? Vai mahtuuko poikien kyytiin? Halvemmaksi tulee mennä yhdellä pelillä vaikka vähän kiertäiskin.

- Kärpät -

Re: Kyydit Raumalle 26.10.

Soitan markolle JOS olen tulossa, eli jos puhelin ei soi, jatkakaa matkaa... näyttää kyllä ettei myrskynsilmään ole hinkua juuri nyt smile mutta never say never.

Vain voitolla on väliä!

Re: Kyydit Raumalle 26.10.

Se mullakin on ajatuksena, että mentäis yhdellä autolla, jos vaan mahdutaan. Säästetään matkakuluissa ja voidaan käydä ennakko- ja jälkipelit autossa.

Varmoja lähtijöitä olis Marko, Jari, Lauri ja Jussi H. (Mulla meni tietty jo Jussit sekasin). Tuo on just sopivasti yhteen autoon, ja mahtuu Mikkokin vielä kyytiin jos innostuu lähtemään.

Voidaan mennä mun autoalla tai poikien autolla. Tarvittaessa voin poimia Laurin ja Jussin Ulvilastakin, mutta voitasko kokoontua Porin Porttiin? Onko 8:30 hyvä aika?

Marko Timonen

Re: Kyydit Raumalle 26.10.

Minä olen paikalla 8.30 Porin Portilla.

- Kärpät -

Re: Kyydit Raumalle 26.10.

Tulemme Jussin H:n kanssa ulvilasta porin porttiin klo 8.30 ja hypätään sitten jonkun kyytiin ja matkaamme Raumalle. Eikös vain?

Lauri Lousti

Re: Kyydit Raumalle 26.10.

Tulen kyllä Nesteelle, mutta ehkä vain kahville. Eilen oli jo tiedossa, ettei mitään hyvää keliä ole tulossa, mutta nyt näyttää aika lohduttomalta. Runsasta sadetta koko päiväksi ja tuulta 10-14m/s.

Marko Timonen