Topic: Lähikaupunki kierros kiekkogolffareille

Tuli tässä mieleeni näin "alkuillasta"parin jäleen.Että miettikääpä sitä Turku sekä (Tampere) kiekkorinkiä. Molemmissa on muuten hyvät radat näin keltanokkaselle ainaskin. Voi olla että olen taas nopee tahi hidas niin tai näin ottakaa kantaa,oli muuten hyvää visk"no olkoon.Juttua kehii.

Pasi A

Re: Lähikaupunki kierros kiekkogolffareille

No kun muut ei kommentoi, niin mä laitan...

T:reella ollaan heitelty muutamana edellisvuonna rata+taksi+rata+omppuhotelli+baarikierros+pääkipee -turnee, ja taas vois sen tempaista! Ennen marraskuuta kun on liikkeellä, niin ehtii pari kertaa kiertämään molemmat radat (jos ei haeskele kauheesti lättyjä).

Turkusesta ei kokemusta...mutta jos johonkin saadaan säädyllinen kuljetus niin, meidän kööristä on varmaan jokunen mies osallistumassa kuljetuskustannuksiin. Meillähän on siis se periaate, että "jos ajat et ota" ja "jos et ota et heitä".

-JussiM

Re: Lähikaupunki kierros kiekkogolffareille

Kyllähän tollasen kierroksen vois ottaa... taas. En oo kuski, Ehdein eka  big_smile

Re: Lähikaupunki kierros kiekkogolffareille

Eilen kävimme Eeron kanssa Julkujärven Kuulaaksossa (Ylöjärvellä). Minä pidän radasta erittäin paljon. Melkein ajelen mieluummin sinne, kuin Nokialle. 351 m pitkä väylä oli kyllä melko pitkä :-)


Edit: Luontodokumentti radalta löytyy frisbeeliiton foorumilta: http://keskustelu.frisbeeliitto.com/vie … p;start=66

Last edited by Jussi A (10.09.2008 09:52:45)

Re: Lähikaupunki kierros kiekkogolffareille

Perjantaina EHKÄ karavaani lähtee pirkanmaalle, kohteena EHKÄ kuulaakso, nokia, epilä ja vihioja...

Mites te muut?

Vain voitolla on väliä!

Re: Lähikaupunki kierros kiekkogolffareille

Saatan itsekkin olla karavaanailemassa sillon Tampereella. Oon neuvomassa ekakertalaisia lajin pariin tosin klo 16:00 Hervannassa, mutta jos tuutte ni soitelkaa ja saatan liittyä myöhemmin messiin.

"play for show, work for dough" -Lloyba