Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Valkonen star valkyrie upposi A4 puroon, kutakuinkin pienen risupuun lähettyville, vastarantaa lähemmäksi

Edit: Nimi ja nro pohjassa

Edit 20.8.: Punainen star beast, keskelle lumpeiden juureen. Montakohan vielä sinne saa hmm

Last edited by somppa (20.08.2010 21:21:17)

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

tänään meni valkone star bossi p10:n pusikkoon vasemmalla puolella, ja champion starfire dyed p12...nimi ja numero pohjassa kummassakin

Last edited by santtu (01.09.2010 15:09:44)

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

P1 ojaan valkyrie, p12 ojaan teerex.

329

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

santtu wrote:

nimi ja munero pohjassa kummassakin

Munero? ;o

Elias M

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Hukattu violetti omppu A8 kuusiin

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Jäi valkoinen dessu A3 kuusenlatvaan sad

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

P11 väylälle unohtui vihreä echo star teebird disc golf cruisen stämpillä. Saa palauttaa jos kohtaa... kiitos!

Vain voitolla on väliä!

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Rikun ja Laurin teebirdit löytyi P12 ojasta ja ilmeisesti ansiokkaan naaraajan MJS:n Leopardi, maailmassa on vielä oikeudenmukaisuutta smile

Se olin siis minä, joka siellä naaraili (ilmeisesti Riku ja muuta varisporukkaa siitä ohi kulki).

Lisäksi Katana, joku Innovan driveri (Elias M:n myymä?) ja vääntynyt nimetön XL. Laitan tekstarit huomenna, pesin lätyt, mutta ne haisee edelleen smile

Omaa Rushia en tuolta (tietenkään) löytänyt enkä myöskään A4:llä punaista Star Beastia, jonka piti olla lummeryhmän kohdalla, mutta mitään ei sieltä noussut sad

-Tomppa

Edit: Rikun ja Laurin lätyt menee löytökiekkolaatikkoon automaattisesti luultavasti perjantai-iltana tai viikonlopun aikana kuitenkin.

Edit2: Ei taida olla MJS:n Leopardi, kulunut kiertopalkinto; oliskohan Viljo Niemi vedetty yli ja Sami laitettu tilalle.

Last edited by Tomeri (10.09.2010 08:59:18)

334

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Mikä katana? Pro vai Star? Minkä värinen?

Mulla on menny Sininen Star ja Valkonen Pro Katana hukkaa. Enkä oo khyl myyny kumpaakaa..

Last edited by Elzux (09.09.2010 21:57:55)

Elias M

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Mehän siinä käytiin käväsemässä, kiitoksia et joku jaksaa kahlata siellä toisten kiekkojen perässä, ja jopa palauttaa niitä! smile

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Tomeri wrote:

Rikun ja Laurin teebirdit löytyi P12 ojasta ja ilmeisesti ansiokkaan naaraajan MJS:n Leopardi, maailmassa on vielä oikeudenmukaisuutta smile
Edit: Rikun ja Laurin lätyt menee löytökiekkolaatikkoon automaattisesti luultavasti perjantai-iltana tai viikonlopun aikana kuitenkin.

Riippuen tietysti kenen laurin teebirdistä on kyse, mut mä heitin sinne keskiviikkona punaisen eleven time champion tiipparin, jonka keskellä loustin nimi... kiertokiekko on kyseessä koska lunastin sen santerilta just ennen kisaa big_smile

Vain voitolla on väliä!

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

MikeJones wrote:

Riippuen tietysti kenen laurin teebirdistä on kyse, mut mä heitin sinne keskiviikkona punaisen eleven time champion tiipparin, jonka keskellä loustin nimi... kiertokiekko on kyseessä koska lunastin sen santerilta just ennen kisaa big_smile

Loustin keltainen tiibpari.

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Elzux wrote:

Mikä katana? Pro vai Star? Minkä värinen?

Mulla on menny Sininen Star ja Valkonen Pro Katana hukkaa. Enkä oo khyl myyny kumpaakaa..

Ristiin meni, sininen pro big_smile

Tuo, jossa lukee Elias M ja vedetty yli on Groove näköjään. Joku Tomi on ilmeisesti nykyinen omistaja?

T:Tomppa

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

rikuzhi wrote:

Mehän siinä käytiin käväsemässä, kiitoksia et joku jaksaa kahlata siellä toisten kiekkojen perässä, ja jopa palauttaa niitä! smile

Niin ja omani(kin) perässä siellä kahlasin.

-Tomppa

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Nostin muuten eilen aamulla eliaksen pro dessun p12:sta...

Vain voitolla on väliä!

341

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Kiitokset mikolle! (: Ja toi groove on mun. Olen myyny sen mut nykyään se on taas mun omistuksessa

Last edited by Elzux (10.09.2010 13:18:07)

Elias M

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Elzux wrote:

Kiitokset mikolle! (: Ja toi groove on mun. Olen myyny sen mut nykyään se on taas mun omistuksessa

Hmm... big_smile  Tänään 18 tiputan sit tämänkin Areenan laatikkoon.

-Tomppa

343

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Ootko tulossa ite heittämään tänää? Voisin tulla itseasias noutamaan ton kiekon jostain?

Elias M

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Puuvillasta vaikka heti tai sitten 18 korvilla A1 liepeillä.

345

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Tuun suurinpiirtein 18.00 A1:selle

Elias M

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Virhe oli lähteä, taas beasti A4 lätäkköön. Onneksi tuli Discmaniasta lisää hmm


Edit: Pasin Valkyrie jäi A3 kuuseen samalla reissulla, varmaan pudonnut jo, muttei ole mitään infoa saanut sad

Last edited by Tomeri (14.09.2010 12:31:42)

347

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

A4:n ojassa oranssi esp buzzz. Nimi ja nro pohjassa.
P12:n ojassa kirkkaan keltanen star boss. Nimi ja nro pohjassa.

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

A4 nousi 4 kiekkoa; eagle, core optona (on kyllä nätti), orc ja buzzzi. Omaa Beastia ei tietenkään löytynyt. Kaikissa on numero, laitoin tekstarit.

Ja Santerin Dessu, joka roikkui P8 ketjuissa joku aika sitten, on kanssa löytölaatikossa.

Niin ja eilen ehtoolla löytyi A1 unohtunut/tippunut nimetön Eagle.

Eilen samalla reissulla hukkui A7 punertava Champion Valkyrie; avaus jonnekin oikealle ja pitkälle , niin uusi kiekko ettei ollut nimeäkään vielä  sad    Alkoi olemaan jo hämärääkin.... tänä aamusti vielä sen kautta mutta ei vaan näkynyt.


Edit: korjattu asiavirhe, kaikista löytyi numero big_smile

Last edited by Tomeri (18.09.2010 14:14:34)

349

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Mikä buzzzi sielt löyty?

Elias M

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Elzux wrote:

Mikä buzzzi sielt löyty?

Eipä ollut sinun. Taisivat olla SM-kisojen satoa, koska tähän mennessä vastanneet eivät takaisinkaan halunneet...