Jos kirjais oman pelisuunnitelman tänne julkisesti, ni ehkä tulis siinä vähän paremmin pitäydyttyä itse kisassa
1. Star Boss, suorahko lopussa kupille feidaava heitto vasemmalla olevien puiden yli tai sitten huonolla tuulella suoraan välistä. Aina koitetaan pirkkoa kunnei oo mitään hävittävää, OB:t kaukana. 2 tai 3 korttiin.
2. Star Max, iso hysse vasemmalta. Lähes pakkokakkonen, mutta kolmonen enemmän kuin todennäköinen.
3. Esp FLX Drone, jyrkähkö annukka joka hysseää kupille. Nappisuorituksella kakkonen, yleensä isompaa lukua.
4. Star Boss tai Star Max riippuen tuulesta, tod näk jyrkähkö hysse. Pelaan suosiolla kolmosta, kun vasurille ei oikeen tilaa heittää avausta mukille. Jos poikkeuksellisen hyvä tuuli sattuu, niin voi koittaa metsän yli/läpi Bossilla avausta kupille.
5. Star Boss, suora, vähän ylikääntävä ja lopussa feidaava heitto. Pienessä tuulessa koitetaan korille, myrskyssä tyytyminen kolmoseen.
6. Star Boss, hillitty matala vähän ylikääntävä heitto. Siivuttamisessa ei oikein ole järkeä, kun ei kuitenkaan kakkosta saa. Hyvällä lähestymisellä kolmonen, yleensä nelonen.
7. Supersoft Omega, loiva hysse mukille. Pakkokakkosväylä, mutta avaus saatava riittävän lähelle. Vaikea greeni putata.
8. Star Boss, avaus riittävän pitkälle suoralla lopussa feidaavalla heitolla, jotta lähestymisen voi hoitaa Omegalla. Kolmonen hyvällä lähestymisellä, nelonen muuten.
9. Esp FLX Buzzz, suora heitto sweet spottiin ja siitä lähestyminen Omegalla korille. Kolmosta tavotellaan, kaikki on mahdollista siitä ylöspäin...
10. Esp FLX Drone, jyrkkä lyhyt hysse. Pakkokakkonen
11. Supersoft Omega, suora vähän hysseevä heitto sweet spottiin ja siitä jatko Star Teebirdillä. Kolmonen mahdollinen, mutta myös ehkä herkimmin kierroksen pilaava väylä!
12. Star Max, forehysseä mukille. Kolmonen korttiin, ihme tuurilla jopa kakkonen.
13. Esp FLX Drone, hysseä mukille. Kakkosta tavotellaan, kolmonen todennäköinen.
14. Star Boss, pitkä korkea hysse ja jatko joko forehysseä Maxilla tai sitten peukku-upsi Bossilla, riippuen avauksen sijainnista. Kolmosta tavotellaan.
15. Star Boss, pitkä matala hysse ja jatko sitten joko Dronella tai Omegalla ja kolmonen korttiin. Tuo siis tavoite, todellisuus on usein tällä väylällä toista ja sormirolleri on tullut tutuksi jatkoheitossa...
16. Star Teebird, suora vähän ylikääntävä heitto mukille. Onnistuu harvoin joten kolmonen todennäköinen.
17. Supersoft Omega, suora heitto mukille. Pakkokakkonen, mutta jotenkin niin pirun vaikee.
18. Star tai Pro Boss, hysse mahollisimman pitkälle, jotta jatkoheiton voi heittää XXX:llä upsilla saareen. Kolmosta tavotellaan, jollei osu saareen niin OB-vitonen korttiin.
19. Esp FLX Buzzz, suora avaus mukille. Onnistuu niin harvoin, että kolmonen on hyvä pitää laskuissa.
20. Star Teebird, pitkä annukka mukille. Kolmosta silti realistisesti tavotellaan eikä kakkosta.
21. Esp FLX Drone, hysse mukille. Pakkokakkosväylä, jos sattuu huono rolli niin OB-nelonen.
Jollei mitään muuta kuin yllämainittuja tarvi heittää koko turnauksessa, niin vahvoilla ollaan. Vaikkaan kuitenkin että jatkoheitot koostuvat usein kaiken maailman sormirollereista puskan siimeksestä
"play for show, work for dough" -Lloyba