Topic: JÄSENMAKSUT 2008

Nyt ensi hätiin tällainen pikainen info jäsenmaksuista. Tarkennetaan jos tarvetta ilmenee:

Liitokiekkoseura Mustavariksen jäsenmaksu vuodelle 2008 on 12 ¤.

Seuramme on liittynyt Suomen Frisbeeliiton jäsenseuraksi ja Mustavariksen jäsenmaksu sisältää Suomen Frisbeeliiton jäsenmaksun.

Maksettuasi Mustavariksen jäsenmaksun, saat myös oikeuden osallistua SFL:n järjestämiin virallisiin kilpailuihin.

Saadaksesi osallistumisoikeuden Suomen frisbeeliiton järjestämän frisbeegolfin SM-sarjan osakilpailuun tai muuhun erikseen nimettyyn arvokilpailuun (mm. muut SM- ja EM-kilpailut), tulee sinun maksaa jäsenmaksun lisäksi myös SFL:n kilpailulisenssi. Jäsenseurojen jäsenille kilpailulisenssi on edullisempi.
aikuisjäsenille 20 ¤ ja juniorijäsenille 10 ¤  (vuonna 1989 tai sen jälkeen syntyneet).
Vuonna 2008 kilpailulisenssin hintaan sisältyy myös PDGA:n jäsenmaksu.

SFL:n jäsenmaksusta, kilpailulisenssistä ja PDGA:n jäsenyydest löydät infoa: http://www.frisbeeliitto.com/?sivu=1.1


Lyhyt suomennos:
Haluat olla mukana Mustavariksen lennokkaassa toiminnassa - maksat Mustavariksen jäsenmaksun, 12 ¤.
Haluta pelata SFL:n kansallisen sarjan kisoissa - maksat Mustavariksen jäsenmaksun, 12 ¤.
Haluat pelata SFL:n SM-sarjassa - maksat Mustavariksen jäsenmaksun 12 ¤ ja kilpailulisenssin sarjasi mukaan 20 tai 10 ¤.

Tulikohan tuo yhtään selkeämmäksi??

Kaikki maksut maksetaan Mustavariksen tilille ja Mustavaris tilittää ne edelleen SFL:oon.

Pankkiyhteys:
Liitokiekkoseura Mustavaris ry

Huittisten säästöpankki
445617-225302

Maksettuasi jäsenmaksun, ilmoita seuraavat tiedot sähköpostitse osoitteeseen:  kurssi(at)mustavaris.com

Oma nimesi
Syntymäaika (koskee erityisesti seniori- ja juniorijäseniä)
Osoitetiedot, puhelinnumero ja sähköpostiosoite

Edellämainitun lisäksi, Mustavaris tarjoaa jäsenilleen:
-Frisbeegolfin virallinsen sääntökirjan (Uunituore käännös PDGA:n säännöistä.)
-Jussi Meresmaan Mestarikurssin 10.5.
-pääsyn seuran sähköpostilistalle. S-posteilla tiedotetaan tärkeistä ja kiireellisistä asioista.
-Alennuksia Discmanian kiekoista.
-Etuja seuran järjestämissä kisoissa.
-Korien "Kirjastopalvelun". Seuralla on käytössään 4 koria, joita lainataan "hyvään kotiin".

Last edited by Marko (15.05.2008 00:46:26)

Marko Timonen

Re: JÄSENMAKSUT 2008

Morjens!

Onko jollain listaa mistä näkee lättyjen alennettuja hintoja? Viime vuonna sellaisen Markolta sain, mutta tänä vuonna en sellaista ole missään nähnyt ja mitkäs ne tunnukset sinne discmaniaan oli? Varmaan yksityisviestinä/mailina noi täytyy laittaa, ettei kukaan jäsenmaksua maksamaton pääse käyttämään etua väärin. Itse toki olen maksun maksanut smile


-Juha


Edit. Aiheesta näköjään tuolla yleisellä puolella jotain keskustelua jossa myös linkki, se linkki ei toimi ainaskaan mulla. Tämän viestin varmaan vois sinne siirtää.

Last edited by pgatour (15.07.2008 10:52:46)