Komia on rata tuollaisenaankin, enkä itse lähtis enää suuria muutoksia tekemään. Hyvä balanssi pitkistä väylistä ja sitten myös vähän lyhyempiä tarkkuutta vaativia. Ehkä siitä luodon siivutusväylää pystyisi hivenen lyhentämään loppupäästä. Nyt vain odotellaan rahoitusta että saadaan ihan oikeat korit mahdollisimman nopeasti. Korit saattaa kyllä olla vaarassa, varsinkin siellä yläasteen naapurissa, jossa kori tullee suoraan teinien tupakkipaikalle.
Onko suunnitelmissa työstää tii-paikat miten? Mattoa, laattoja, hiekkaa, luontaista ulvila-tyyppistä vai jopa yyterin laverimallit?
Seuraavaksi taitaa itsellä olla aikaa perjantaina töiden jälkeen, eli noin 19:15 kun saadaan pulju kiinni. Pitänee kiertää silloin vain jompi kumpi puoli.
Psst, taitaa olla nimet etu ja taka"ysillä" väärin päin?! Ja laurihan otti siellä kirjurissa sen ob:n ysiväylällä, kun taas itsellä se ob-kolmonen tuli messipojassa.
Vain voitolla on väliä!