Topic: Yyterin talkoot 30.9.

Yyterin talkoot lauantaina 30.9.

Talkoissa:
-pari koria siirretään
-Tee-paikoille tehdään laverit
-ja pystytetään uudet opastetaulut
-kaivetaan vanhat tee-tolpat pois
-laitetaan koreihin uudet numerot.

Varustukseksi voi ottaa lapion ja/tai akkuporakoneen.

Talkoiden jälkeen leirintäalueella on sauna ja ruokailu.
Varatkaa päivä kokonaan, koska ohjelmaa saunomisineen riittää varmaan koko päiväksi !

Toivottavasti varikset kerääntyvät runsain joukoin talkoisiin ja saunomaan !

Marko Timonen

Re: Yyterin talkoot 30.9.

Mukana ollaan kun peräpukama,no hyh,hyh.No kuitenkin,tää on hyvä juttu. Ja  kaikki mukaan vaikka juttu kaveriksi.

Pasi A

Re: Yyterin talkoot 30.9.

Mihinkä aikaan remuaminen alkaa?

Hyvin todennäköisesti tulen myös kera akkuväännin ja lapiot. Nojailen lapioon ja puhun akkuvääntimistä potaskaa.

Onko lavereiden puupalikat jo sahattu oikeaan mittaan vai sahataanko paikalla? Pitäiskö ottaa välttävä jiirisirkkeli mukaan vai päästelläänkö niitä moottorisahalla? Saadaanko siellä sähköa jostain? Millaisilla ruuveilla laverit kasataan? Jos torxeja saa, niin se olisi pop!

Ja Pasilla oli hyvä ehdotus sunnuntaina: "Maalataan korin yläosa tai tolppa helposti näkyvällä värillä". --> Marko: Saako kaupungilta myös jotain keltaista tms. myös ruosteen päällä jonkun aikaa pysyvää maalia?

Re: Yyterin talkoot 30.9.

Laverien puutavaran oon jo sahannut oikean kokoiseksi. Oli siinäkin jo urakkaa smile Ruuvitkin on hommattu (rosterisia neliskanttisella kannalla, jokaisessa ruuvipaketissa on yksi kärki mukana).

Ja Ha-haa... yyterissä on jo yksi "mallilaveri" paikoillaan vanhalla 7 reijällä.

Itse yritän myös saapua mukaan gameihin, akkukone messissä.

-Tommi Airaksinen-
     Born to lose, Live to win

Re: Yyterin talkoot 30.9.

Tuli tässä mielehen jotta totanoi. Niin niistä korien maalauksesta voitais ihan suoraan vaikka"kerjätä"pyytää siis ponsoriapua eripaikoista. Tietysti vasta sitten jos kaupunki ei niitä anna.Olen valmis kerjuu reissulle. mielipiteitä kehiin .

Pasi A

Re: Yyterin talkoot 30.9.

Minusta ei kannata maalata. Tee-paikoille ja koreihin tulee uudet kirkkaan keltaiset muovitaulut mustin tekstein, jotka kiinnitetään popniiteillä. Tee-lapuissa on asianmukaiset tiedot: otsikkona Frisbee golf, väylän numero, pituus ja par. Korien pyöreissä, halkaisijaltaan 18cm, lätkissä on isolla väylän numero.

Korit ovat tietysti jo maailmaa nähneen näköisiä, mutta en usko, että maali pysyisi niissä kauaa, ja kun se rapisee, ne olisivat entistä törkeämmän näköiset. Uudet taulut auttavat varmaan erottamaan korit paremmin ja putit uppoavat hyvin ruosteisiin ketjuihin.

Radalla on 5 teetä, joilla joudutaan lapioimaan enemmän. Kullakin teellä tarvittavat laudat, tolpat ja tarvikkeet kuskataan leirinnän mönkijällä perille.

Ilmoitelkaa vaan tänne, jos olette tulossa. Kun nähdään paljonko väkeä tulee, osataan paremmin arvioida, paljonko hommaan menee aikaa, ja sovitaan sitten tarkempaa aikataulua. Saunominenhan ainakin kestää...

Marko Timonen

Re: Yyterin talkoot 30.9.

Ja kait siinä hyvällä tuurilla, kun homma nopeasti ja mukavasti pelaa, heitetään rundi tai pari? Saadaan saman tien tasoitustuloksia ylös.

Pitäisi muistaa vaikka viikkokisoissa kysellä tuota ilmoittautuneiden lukumäärää. Jos sinne lähtee ISO porukka talkoolaisia, niin ei kait tarvi heti kuudeksi mennä tai ei tarvi yöhön asti olla?

Re: Yyterin talkoot 30.9.

Olin taas oma itteni,eli pirun hätinkäinen.En tosiaankaan muistanut niitä uusia numero lätkiä koreille.Ja sekin on tosi ,että ajan myöden korit olis aika karseita kun se maali kuiteski rapisee,eli unohtakaa kaikki ja kaikki mitä vanha vaakku höpötti jostaki maalaamisesta.Löytyyhän ne korit ilman värejäkin ku o pari kertaa kirtäny,ko tulee se rata tutuks.Ja ny ei tarvii ko tehrä homma pois kuleksimasta roll

Pasi A

Re: Yyterin talkoot 30.9.

tulos ollaaannnnnnnn t:lammine :shock:

lamminen ja pori. nyt sitä tasotusta...

Re: Yyterin talkoot 30.9.

Juu mukana ollaan...minä, lasten hiekkalapio, akkuruuvari ja kömpijä.

-JussiM

Re: Yyterin talkoot 30.9.

Kiitokset kaikille mukana olleille.Porukka oli mitä parhain ainakin jutuissaan, niinkuin talkoissa pitääkin.Kuten saunassa sovittiin pitää järjestää useammin noita kal..kalj..talkoita.Asiaan ,eikö veretä syksyn "viimeinen" viikkokisa Yyterissä koko porukalla,junnut kerätään kyliltä kyytiin. JK.olen kuski T:Pasi

Pasi A

Re: Yyterin talkoot 30.9.

Moro!

Olisko mun Yyteriin jäänyt lapio vaikka saatava palkintona seuraavassa viikkokisassa, kun en sunnuntaina päässyt Ulvilaan sitä noutamaan...tai oikeastaan ei sentään palkintona - se on liian kova haaste ja tulee paineita.

-JussiM