Topic: JoukkueGolf SM kisat Lausteella 18-19.10.2008

MORO KAIKKI VARIKSET!

Olisko porukkaa lähdössä kisamaan? Itse olisin kiinnostunut jos saadaan tarpeeksi porukkaa. Viis pelaajaa tarttetaan joukkueeseen ja taitaa ol vaatimuksen lisennssin maksamine liittoon.

Yöpyminen/kulkeminen olis tietenkin helppoa jos Porist lähtis 4 pelaajaa (itse siis asustan Turus). Keskustas on Omppuhotelli (omena.fi) ja Linja-auto asemaa vastapäätä on Hese hotelli (hesburger.fi/hesehotelli).

Ilmotelkaa jos olis porukkaa lähdös!!!!

Last edited by Tommi (14.10.2008 19:10:15)

-Tommi Airaksinen-
     Born to lose, Live to win

Re: JoukkueGolf SM kisat Lausteella 18-19.10.2008

Itsellä suurehkoja ongelmia hakea motivaatiota kyseiseen kisaan, jonka oletan menevän osalta heittäjistä ns perseilyksi. Myöskin lauantain työvuoro asettaa estettä osallistumiselle smile

Toivon kuitenkin että joukkue saataisiin kasaan ja arvometalli kulkisi poria kohden!

Vain voitolla on väliä!

Re: JoukkueGolf SM kisat Lausteella 18-19.10.2008

Ratakartta on julkastu...         http://www.7k.fi/tiedostot/46_joukkue-sm-2008.pdf

  olisko kisaan oikeesti innokkait lähtijöit, Jussi, Jari, Lauri ??? Vai varmistanko osallistumise turkulaisee joukkueesee ?-)

-Tommi Airaksinen-
     Born to lose, Live to win

Re: JoukkueGolf SM kisat Lausteella 18-19.10.2008

Minä menen juhlimaan häihin. Muuten olisi voinut harkita.

Re: JoukkueGolf SM kisat Lausteella 18-19.10.2008

Olisihan se kiva lähteä kisaamaan, mutta ei se yhdestä pelaajasta paljoa parane.

Lauri Lousti

Re: JoukkueGolf SM kisat Lausteella 18-19.10.2008

Itse kärsin myös motivaatio- ja ajankäyttöongelmista ja passaan kisat, mutta tsemppiä variksien toivottavasti kisaamaan lähtevälle joukkueelle!

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: JoukkueGolf SM kisat Lausteella 18-19.10.2008

Joukkuegolf-kisat ovat joka vuosi olleet ne selkeästi parhaat kisat. Muutamilla homma on mennyt enempi kisajuomien nauttimiseksi, mutta eipä se ole paljon haitannut. Kaikki ovat kuitenkin käyttäytyneet asiallisesti - ainakin minua kohtaan. Viime vuonna tosin pari kaveria väsähti jo ekalle kiekalle.

Minä kyselin tätä asiaa jo männä viikolla ja kun kukaan ei mitään vastannut niin kerkisin sopia jo muuta. Niiden jotka eivät ole käyneet kannattaa ehdottomasti mennä. Joukkuekisa on ihan eri kisa kuin yksilökisa.

- Kärpät -

Re: JoukkueGolf SM kisat Lausteella 18-19.10.2008

Tommin siis kannattaa varata paikka Turun joukkueesta, jos vain mahdollista kun täältä ei näytä olevan ketään lähdössä.

Lauri Lousti

Re: JoukkueGolf SM kisat Lausteella 18-19.10.2008

Taidan siis varmistaa sen turunjoukkueen paikan, pääsen ainakin pelaamaan big_smile

roberd wrote:

Minä kyselin tätä asiaa jo männä viikolla ja kun kukaan ei mitään vastannut niin kerkisin sopia jo muuta. Niiden jotka eivät ole käyneet kannattaa ehdottomasti mennä. Joukkuekisa on ihan eri kisa kuin yksilökisa.

En löytänyt Jari tota sun kyselyä, siks oli pakko laittaa oma kysely/varmisteu... Ens vuon sit uudestaa, ja Varisparvi ilmaan oikeen kunnolla

-Tommi Airaksinen-
     Born to lose, Live to win

Re: JoukkueGolf SM kisat Lausteella 18-19.10.2008

HUOM!!! HUOM!!!!


7K:n 3.joukkueessa (Itse myös siellä) olis yhdelle pelaajalle paikka (täytetään ensisijaisesti turkulaisella pelaajalla
*[tosin ollut hiljasta sillä rintamalla, koska itsekkin olen tuossa kokoonpanossa])

Halukkaan kannattaa ilmoittaa asiasta 7K:n foorumilla (http://www.freeyabb.com/7k/viewtopic.ph … ;mforum=7k)
tai mulle....

Last edited by Tommi (16.10.2008 16:04:23)

-Tommi Airaksinen-
     Born to lose, Live to win