Topic: SM-Osakilpailu Nokialla 15-17.8.2008

Kisasivut Nokian SM-osakilpailu 15-17.8.2008

Osallistukaas arvon variksen näihin karkeloihin! Käydään oppimassa kisailun saloja ja samalla tarkkaillaan kuinka kisajärjestelyt hoidetaan kunnolla. Meresmaa on TD-hommissa aika vakuuttavaa jälkeä tehnyt ennenkin, joten tämä tuskin jää poikkeukseksi.

Itse kävin Markuksen ja naisväen kanssa eilen kiertämässä kiinteää rataa nokialla parigolfina ja lopuksi tutkittiin vielä SM-kisaa varten tulevia väyliä. SUOSITTELEN! Potentiaalisia ob-vierailuja on luvassa taas reilusti jos tarkkuutta ei hallita.

Ilmoittautua voi 8.8.2008 asti ja osallistumismaksu on 20¤(avoin). Lisäksi SM-kisaan vaaditaan kilpailulisenssi!

Vain voitolla on väliä!

Re: SM-Osakilpailu Nokialla 15-17.8.2008

Perjantaina on siis viimeinen päivä ilmoittautua! Ei näy esim Lauri L:n nimeä listalla... Ja missä luuraa herra P. Airaksinen?! Messiin vaan.

Ja liittyen kisaan: itse olen kaavaillut matkaavani tutkimuskierrokselle Nokialle ensi viikon keskiviikkona klo 19 lähdöllä porista. Hyvää heittelyaikaa jää noin 2h ja tuskin kovin ruuhkaista enää silloin. Talkoita paikallinen väki on silloin viettänyt 2 päivää ja torstaille on luvattu aamuksi rata käyttöön. Itse ei viitsi edellisenä päivänä ennen kisoja käydä siellä, joten keskiviikko lienee paras päivä. Kuka olisi mahdollisesti lähdössä mukaan?! Markus M. varmaankin tampereelta liittynee joukkoon?

Vain voitolla on väliä!

Re: SM-Osakilpailu Nokialla 15-17.8.2008

Itse olen varmaan talkoilemassa siinä ainakin jonkin aikaa, joten pitää kattoa miten kerkee heittelemään. Viikonloppuna saatan käydä kokeilemassa niitä väyliä noin niinkun avauksien kannalta, niin tietää etukäteen ees vähän mitä heittoja ei ainakaan kannata koittaa smile

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: SM-Osakilpailu Nokialla 15-17.8.2008

Selittely on hyvä aloittaa jo etukäteen, meni näet niska rikki lauantaina rantalentopallossa, joten vkl:n SM-kilpailuun saa lähteä täysin tyhjin toivein. Tavoitteena on siis kiertää kaikki kolme päivää urheasti läpi, ilman tulostavoitteita. Tänään menen kokeilemaan onneani treenikierrokselle ulvilaan, niska menee joko pahempaan tai huonompaa.

Tarkoitus on edelleen mennä kiertämään Nokian rata keskiviikkona töiden jälkeen, jos vain paikat kestää. Let's see...

Vain voitolla on väliä!

Re: SM-Osakilpailu Nokialla 15-17.8.2008

MikeJones wrote:

Selittely on hyvä aloittaa jo etukäteen...

Haha, oot siirtyny selittelyn seuraavalle tasolle. Suomen mestaruus frisbeegolffissa näyttää jo menneen toiselle, mutta kyllä sää Mikejones tolla selittelyjen ja jälkipelien saralla oot melko mestari big_smile

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: SM-Osakilpailu Nokialla 15-17.8.2008

Näyttää tähdet olevan aika epäsuotuisissa asennoissa injuryn lisäksi: helvetin heikko arpaonni jatkuu kun arvonta toi mukanaan viimeisen poolin. 10:30 Nokialle kuuntelemaan kokousta jonka jälkeen 5h 20min pippelin venyttämistä. Homma toimii ja kaikilla on kivaa.

No tällä kertaa ei ole pelkoa että pitää aloittaa "pahimmalta" väylältä, mutta lähtöaika näemmä voi tehdä ikävän tilanteen. big_smile

Vain voitolla on väliä!

Re: SM-Osakilpailu Nokialla 15-17.8.2008

Melkein voin sanoa, että minulla on harkinnassa, lähteäkö vaiko ei. Aivan persuksista tuo aloitustapa. Yhtäkkiä en keksi, mitä hauskaa / hyötyä siitä olisi. Sunnuntaina en ehdi todennäköisesti pelata, koska pitäisi olla helsingissä ristiäisissä klo. 15.00. Perinteisellä aloitustavalla voisi juuri ja juuri ehtiä.

MikeJoneskin voisi kotona hillua, jos voisi vaikka pelaajakokouksen nauttia etänä netissä. Minua arpaonni suosi, ellei sitten yhdeltätoista tule taivaalta ämmiä äkeet selässä.

Me lähdetään sinne Markon kanssa vasta torstai ehtoona, eli emme ole tänään lähdössä radan koeajolle.

Re: SM-Osakilpailu Nokialla 15-17.8.2008

Jussi ehtinee pelaamaan myös sunnuntaina, koska la-su päiväthän menee suoraan sijoituksen mukaan. Eli eiköhän Jussi löydä itsensä listan ensimmäisestä poolista ;D Ei vaineskaan... Alle 2h ajaa helsinkiin eli vielä noin klo 11:00 aloitus riittäisi sinulle.

Itselle tuo golf-lähtö kyllä muuten sopii, mutta pientä harmitusta vain aiheuttaa. Ennen lähtöä on turha toivoa, että voisi treenata väyliä, kun koko rata täynnä heittäjiä. Onnekseni voin sanoa, että heitto kulkee "paremmin" vähän suuremmalla kellotaulussa näkyvällä numerolla, joten jotain positiivistakin.

Paikallisten talkoot on suoriutunut suhteellisen hyvin ja kaikki korit ovat varmasti paikallaan kun sinne illalla tieni löydän.

Vain voitolla on väliä!

Re: SM-Osakilpailu Nokialla 15-17.8.2008

Joo vähän kyllä itseänikin korpeaa ajaa 50km vain tuon pelaajakokouksen takia, jonka jälkeen voin mennä muutamaksi tunniksi venyttämään pippeliä kotiin. Melko turhauttavalta tuntui ottaa tuollainen päivä töistä vapaaksi. No voihan se olla että tulee siinä välissä takas töihin mentyäkin hmm

Väliaikalähtö sinänsä on hyvä juttu ei siinä mitään, kun silloin saa radan pelata aina oikeassa järjestyksessä ja pelissä on vielä oma jännitysmomenttinsa siinä, että miten niillä oman poolin jälkeisillä tulee menemään ja voi vaikka mennä niiden peliäkin seuraamaan. Aikaa tuo vaan syö pirusti ja sikäli olisi mielestäni paras vaihtoehto vain suuriin kansainvälisiin kisoihin. Itse suosisin myös radan kiertämistä pari kertaa päivässä näinkin pienissä kilpailuissa. Mutta kai tästä nyt saadaan sitten vähän suuren urheilujuhlan tuntua smile

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: SM-Osakilpailu Nokialla 15-17.8.2008

No ekat lähdöt ja pelaajakokous olisi ihan hyvin voinut olla vasta pitkällä iltapäivällä. Tai sitten pelaajakokous pariin otteeseen.

Ja nyt muistin myös yhden positiivisen asian ko. lähdöillä: ei tarvitse aloittaa sieltä kaikista kauimmaiselta rööriltä. Kävelyhän on todettu pahaksi, eikä meillä noita golfkärryjä vielä ole.

MikeJones on nyt aivan pihalla kellosta. Jos aloitan vaikka klo. 11.00 ja rundi kestänee 2,5-3 h, niin völkswaagenillakin saa aikamoista munarallia etelään ajella. Klo. 10.00 aikoihin oleva lähtö on siinä rajoilla, lähdenkö kiertämään. Ja olen kyllä myös ajatellut, että sunnuntaina olen ensimmäisten joukossa lähdössä kiertämään.

Re: SM-Osakilpailu Nokialla 15-17.8.2008

Omat suunnitelmat sunnuntain aamupelivuoroista on nyt melkein varmistettu. Toinen kierros meni vieläkin huonommin. Nyt ei kuitenkaan tullut ysiä (9) kolmosväylältä.

Marko ja Markus pelaavat nyt tuolla ihanassa raikkaassa vesisateessa. Itse pääsin onneksi katon alle suojaan.

Last edited by Jussi A (16.08.2008 13:53:36)