101

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Ulvilan rata

Tällä kertaa ysillä avaus pitkäks ja uudenkarhea NIMETÖN D4 lampeen, luvassa löytöpalkkio! Tän haluan oikeesti takaisin sad

Viimenen putti menee aina sisään

102

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Ulvilan rata

Eilen dyed ch boss lampeen... Vanhan omistajan nimi ja numero takana. Koomista hommaa big_smile

Viimenen putti menee aina sisään

103

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Ulvilan rata

Ja taas.. Tällä kertaa tippui jonnekin päin ulvilaa Bottom Stamped Roc. Keltainen ja melko kulunut, takana lukee Vesa Honkanen + puhelinnumero himmeällä. Tämmöstä ei kovin monella oo että jos näätte jollakin niin ois kiva saada takaisin.

EDIT: Löytyi

Last edited by Häle (01.10.2013 09:17:04)

Viimenen putti menee aina sisään

104

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Ulvilan rata

Kc roci halus mennä leikkimään sukellusvenettä..

Viimenen putti menee aina sisään

105

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Ulvilan rata

Lammen jäillä olis yks proto D3. On siinä puh. numerokin että kait se palautuu..

Viimenen putti menee aina sisään

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Ulvilan rata

Mulla jäi ulvilal lammen keskelle ch glow tiippari. Kelpais kas takasi.

107

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Ulvilan rata

Tänään sukelsi oranssi Nuke SS lampeen, ysiltä pitkäks ja kauan palvellut luottokiekko syvyyksiin. Nimmari ja numero löytyy.

Hysseä siihen ny...no ei ny noi paljoo.

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Ulvilan rata

Vihreä champion wraith löytyi p5 metiköstä nimellä Jesse P, palautan löytökiekkolaatikkoon kun palaan poriin.

Taito on sitä kun tuuri muuttuu tavaksi.

109

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Ulvilan rata

Star ja Gstar ternit hukku pari päivää sitten kolmoselle. Ottaisin hyvin mielelläni takaisin. Toinen jossain väylän puolella suon reunalla, ja toinen lenteli jonnekkin vasemmalle lähemmäs polkua.

Elias M

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Ulvilan rata

P7:lla veteen lensi aivan uusi sininen Blizzard Champion Beast. Yhteystietoja en ehtinyt skriivaamaan taakse. Mielelläni ottaisin takaisin.

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Ulvilan rata

Tänään oli muutama kaveri uimassa/kahlaamassa Ulvilan lammessa. Sen verran oli asialle vihkiytyneen näköistä porukkaa, että oli oikein uimahousut vedetty jalkaan. Ja olikohan oikein autotkin pistetty parkkiin siihen uimahallin taakse. Itse jouduin sen verran kauan rymyämään kolmosen suossa (blizardi Krait veti kaksi(!) kertaa väkisin oikealle, ja pitkälle) etten nähnyt mitä sieltä saaliiksi nostettiin, mutta toivottavasti kiekot löytävät omistajansa sikäli kun se ääreellisellä vaivalla onnistuu.

Last edited by Marazo (30.07.2014 23:17:55)

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Ulvilan rata

Kaverin sininen Millennium Astra, mun yhteystiedoilla, kuulemma keskellä lampea. Toivottavasti palautuu, kun kerran uimareita tuntuu riittävän.

In Huk Lab we trust

113

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Ulvilan rata

Löytyi Ulvilan lammesta Discmania S-Line PD Jesse Heinonen Signature, sininen.

114

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Ulvilan rata

Ulvilan lampeen pari viikkoa sitten kirkkaan vihreä Millenium Polaris LS. Nimi ja numero rimmissä.

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Ulvilan rata

Ja perinteisesti lampeen taas kiekkoa. Sinne nyt viikon sisään onnistunu pupeltaa kaks. Kirkkaan virhee G-line FD ja likasen keltanen Star Eagle. Pitäis löytyy nimi ja numero.. jos tulloo vastaa!

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Ulvilan rata

Plumps.

Ulvilan 3. väylän suo nappas oranssin pohjolan isännän. Oisko se ny sit VIP ollu.
Nimi ja numero pohjas.

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Ulvilan rata

Kaverin keltainen VIP Maailma lammessa. Löytää perille mun kautta.

In Huk Lab we trust

118

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Ulvilan rata

hei! nyt kun seuramme puheenjohtaja "möttönen" on ruvennut aktiiviseksi voisi hän ruveta hoitamaan( sääntökokeen) suirittamista niille seuran jäsenille jotka sitä haluavat/kokevat tarvitsevansa tulevaisuudessa   kiitos matti

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Ulvilan rata

Umm... oon mä niitä hoitanutki tavallaa jo...  ei muutaku nimi tjsp mulle ja kohde mihi tarvii ni saa tehdä...