Topic: Mustavaristen mestaruuskisojen valmistelua 2013

Mustavaristen mestaruuskisat pelataan lauantaina 5.10.2013.

Kisa vedetään todennäköisesti vanhalla kaavalla Y+U+K, edellyttäen, että Yyterissä käydään talkoilemassa muutama kori ja tiipaikka kuntoon.

Voiikonloppu on liiton (SFL) suosittama ajankohta seurojen mestaruuskisoille ja facebookissa suoritettu neuvoa-antava jäsenäänestys puolsi lauantaita 15 - 8.

Last edited by Marko (22.09.2013 23:30:15)

Marko Timonen

Re: Mustavaristen mestaruuskisojen valmistelua 2013

Miksei kaikkii tiitä siellä yyterissä ku viimeks olin siel ni ne tiit oli aika huonos kunnos? Ei pysty ottaa kunnol vauhtei!

Re: Mustavaristen mestaruuskisojen valmistelua 2013

Oli hiekkaa joka tiillä nii paljo ettei näkyny kunnol niit lautoi

Re: Mustavaristen mestaruuskisojen valmistelua 2013

Nyt täytyy keskittyä ensin Kirjurin saattamiseen kuntoon syyskuun Pro Tour kisaa varten. Sielläkin on talkoot tulossa.
Laitetaan sitten Yyteri kuntoon ennen mestaruuskisoja.

Osa tiilavereista on kokonaan kadonnut.
Ensiapuremonttina laitetaan korit ja tiiopasteet paikoilleen. Katsotaan mitä lavereille pystytään tekemään.

Marko Timonen

Re: Mustavaristen mestaruuskisojen valmistelua 2013

Oli kaveriporukan kisat lauantaina niin käytiin viime viikolla yyterissä harjaamassa kaikki tiit ja korjattiin mitä oli korjattavissa. Ykkösellä, kolmosella ja kasilla ei ole tiitä muut on suht hyvässä kunnossa.

Go big or go home!

Re: Mustavaristen mestaruuskisojen valmistelua 2013

Ok, hienoa !
Mä olen kirjannut seuraavat puutteet aiemmin kesällä:
1. Tiilaveri keikkuu.
2. Tii osin hiekan peitossa.
3. Tiin opastetaulu kaivettava maahan. Kori kaivettava uudestaan maahan.
5.Kori kaivettava uudestaan maahan.
8.Tiin opastetaulu kaivettava maahan.Kori löysässä, kaivettava uudestaan maahan.
9. tiilaverin yksi lauta irrallaan.
10. Tää voidaan pelata varmaan mestaruuskisoissa vanhalta paikalta, mutta muuten väylä on katsottava uuteen paikkaan, koska rantaan vievä laveripolku on tehty eri paikkaan ja se kulkee nyt väylän poikki.
11.Tiin opastetaulu kaivettava maahan. Korin paikka täytyis vaihtaa, koska siirtyneen hiekan takia heitetään sokkona kummun taakse ja on näin liian vaarallinen.

En kirjannut tohon ihan kaikkia puutteita, mutta tärkeimmät mestaruuskisaa ajatellen. Onks noi nyt Markus hoidettu ja  / tai mitkä noista täytyy vielä korjata?

Last edited by Marko (16.09.2013 13:34:27)

Marko Timonen

Re: Mustavaristen mestaruuskisojen valmistelua 2013

Kaivettiin vaan kaikki laverit esiin missä oli. Ykkönen kolmonen ja kasi tarvitsisivat laverit kun niitä ei löytynyt hiekan alta.

Go big or go home!

Re: Mustavaristen mestaruuskisojen valmistelua 2013

ColiBri- wrote:

Kaivettiin vaan kaikki laverit esiin missä oli. Ykkönen kolmonen ja kasi tarvitsisivat laverit kun niitä ei löytynyt hiekan alta.

Hyvä homma.
Listaamani korit ja tiiopasteet täytyy kaivaa uudelleen maahan. Uudet laverit on vähän isompi projekti ja pärjäämme ilman niitä mestaruuskisan. Tiiopaste määrittää heittopaikan.

Marko Timonen

Re: Mustavaristen mestaruuskisojen valmistelua 2013

Koskas mennään?

Re: Mustavaristen mestaruuskisojen valmistelua 2013

Marko Alinen wrote:

Koskas mennään?

Avasin Yyterin talkoista oman keskustelun.

http://mustavaris.com/keskustelu/viewtopic.php?id=1107

Last edited by Marko (17.09.2013 20:07:58)

Marko Timonen

Re: Mustavaristen mestaruuskisojen valmistelua 2013

Iha hyvä muute mut esimerkiks mulla ei riitä natsat tonne kirjotteluun.

Lauri Tammisto.

Re: Mustavaristen mestaruuskisojen valmistelua 2013

Lauri T wrote:

Iha hyvä muute mut esimerkiks mulla ei riitä natsat tonne kirjotteluun.

Katos vaan. Siirsin infon ja  keskustelun tonne:

http://mustavaris.com/keskustelu/viewtopic.php?id=1107

Marko Timonen