Topic: Huipulle tähtäävän treeni

Huipulle tähtäävän oheistreeni.


Nro. 1. Yleiskunto pitää olla hyvä ( 2700m cooperissa, 6 leukaa, vauhditonpituus 230, 50 vatsaa, 30 punnerusta per 1min)
Nro. 2. Erityisesti "torso" eli keskivartalo hyvässä kunnossa. ( 3 x viikossa salilla, keskittyen pitkiin sarjoihin vatsa+ selkä + staattiset)Lisäksi ojentajat ja käsivarsi.
Nro. 3. Hermosto. Toistojen määrä ei takaa hyvää tulosta. Opettele mukin lähestyessä jokin mielikuvaharjoitus joka sulkee muut ulos.
Nro. 4. "Naura" radalle. Eli että jahas jopas on helpon tehneet.
Nro. 5. Vähennä hieman voimaa jos tärkeä kisa.
Nro . 6. Unohda kiekkojen liiallinen kelailu. Samoin naisten ym. stressaavien asioiden.

Niin ja itse treeniä toki. eli heitä 3:n sarjoja. Driveri, lähestyminen ja putteri. Ja tässä järjestykssä, älä treenaa putkeen samaa heittoa liikaa, koska kisatilanteessa et kuitenkaan heitä samaa heittoa 2 kertaa.

2. Toteuta se esim laittamalla alueelle pisteet mihin heitä backia forea ( myös puteissa, fore ei ole ollenkaan tavaton tietyissä tilanteissa). Eri tuuli/  sääolosuhteissa.

3. Käytä samoja tuttuja kenkiä ja vaatteita.

Ps.Kuinka paljon tässä on bullshittiä. Kirjoitan vaan ku ei ollu baariin rahaa ja radalla käyny 5 krt ja sekos.:rolleyes:

4. Likainen vinkki. Liikahda hieman juuri kun kilpakaveri on puttaamassa. Mutta ei kuulu siis oikeaan FBG-urheiluun.

ai niin ja osta powerball.

Last edited by Urbanus (11.07.2013 01:04:06)

Re: Huipulle tähtäävän treeni

Oikeasti tämä oli hieman "fleimi" eli katsoin miten reagoidaan ja olin "aika" maistissa. Frisbeegolf on enemmän hauskanpitoa kuin tosikkomaista kilpaurheilua. Itse olen ollut 4 krt rangella, ja jäin vaan koukkuun kun meininki niin rento ja kunto ei tällä hetkellä riitä muuhun.  Mietin mikä olisi sopiva mid range, on jo putteri ja draiveri.:cool: