Topic: Karvis Kauhajoella

Onko autolla lähtijöitä Kauhajoen karvalakkiin 01.02.09? Kisa alkanee klo 10-11 välisenä aikana. Välimatkaa on pori - kauhajoki noin 125km. Kyyti kelpaisi jos joku ajokuntoinen löytyy. Edellisenä iltana on saunailta, joten omasta kuosista ei ole takuita.

Jos rata on jollekin outo, niin kyseessä Ulvilaa muistuttava puistorata, jossa myös muutama vesihasardi-mahdollisuus. Väylien keskimääräinen pituus lienee karvan alle 100m, kun kuitenkin sepon radasta kyse. Ja kyllä, radalla maailman huonoimmat korit!

Vain voitolla on väliä!

Re: Karvis Kauhajoella

Kai Mikko kuitenkin viettää myös lauantaipäivän rattoisasti kisaillen Töysässä, kuten kaikki parhaat pelaajat tekee? wink

Itse siis olen Tampereelta lähdössä sekä Töysään (31.1) että Kauhajoelle (1.2). Joten, jos tältä suunnalta on joku menossa ni kimppakyydit onnistuu.

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Karvis Kauhajoella

Markuksen kyytiin yritän hoitaa kahta heittäjää Kauhajoen reissuun, jotka värvätään myös seuran jäseniksi lähitulevaisuudessa!

Mutta fakta puuttui Markuksen viestistä: minä en tule Töysälle. wink

Vain voitolla on väliä!

Re: Karvis Kauhajoella

MikeJones wrote:

Onko autolla lähtijöitä Kauhajoen karvalakkiin 01.02.09? Kisa alkanee klo 10-11 välisenä aikana. Välimatkaa on pori - kauhajoki noin 125km. Kyyti kelpaisi jos joku ajokuntoinen löytyy. Edellisenä iltana on saunailta, joten omasta kuosista ei ole takuita.

Jos rata on jollekin outo, niin kyseessä Ulvilaa muistuttava puistorata, jossa myös muutama vesihasardi-mahdollisuus. Väylien keskimääräinen pituus lienee karvan alle 100m, kun kuitenkin sepon radasta kyse. Ja kyllä, radalla maailman huonoimmat korit!

Lähden suurella todennäköisyydellä, mutta ihan varmaksi en vielä uskalla sanoa. Jos tämän tason varmuus riittää (suurin piirtein samaa luokkaa kuin kondomin) niin tervetuloa.

Radan koreissa ei muuten ole mitään vikaa. Ihan keskelle ku pistää niin aina uppoo.

- Kärpät -

Re: Karvis Kauhajoella

Jep ei ne korit oo niin heikot esim. kun yyterissä. Ja muistaakseni noilla uudella viidellä väylällä on paremmat. Ja radasta sen verran, että ei se mikään "lyhyt seppo-rata" oo. Onhan siellä yli 120 metrisiäkin. Kaunis puisto se on. Oli se mun lempiratani Suomessa vielä ennen tonttu openia kun kävin Talissa ensimmäisen kerran.

Niin ja olen kauhajoen karvikseen menossa Porista. Autossa tällä hetkellä kolme ihmistä mut mukaanlukien eli tilaa olisi, kaikki mukaan vaan.

Heit lujempaa!

Re: Karvis Kauhajoella

Menen itse itseäni kuljettaen. Olotilan mukaan saapuminen perille wink

Vain voitolla on väliä!