Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Minulle sopii tuo 09:00. Kierrän silloin 2 kierrosta yyteriä jonka jälkeen ruokailen ja heitän hiukan vielä ulvilassa. Te muut voitte varata aikanne vaikka pippelin venyttämiseen kotona, niin ei tarvitse tulla masentumaan syksyiseen säähän. Kuitenkin voi olla vain yksi voittaja ja se on jo varattu minun keltanokalleni! Tietysti halukkaat voivat tulla ihailemaan kauniita ja uljaita siivujani, jotka löytävät magneetin lailla koriketjut.

Last edited by MikeJones (01.10.2008 20:54:11)

Vain voitolla on väliä!

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Pitkään hierottu suunnitelma kisasta tuntuu hyvältä.

Mulla alkoi Nokian kisojen jälkeen tiivis työrupeama, joka alkaa nyt hieman hellittmään. Työt saattavat edelleenkin lohkaista osan sunnuntaipäivästä, mutta koetan osallistua kisaan. Siksi en ole tähänkään keskusteluun osalistunut, mutta hyvinhän tuota juttua on riittänyt ilmankin.

On hyvä kiertää valmiita ratoja, ettei kenenkän tarvitse rakennella mitään, vaan voidaan keskittyä pelamiseen, yhdessäoloon ja syömiseen. Minustakin olis arvo sinänsä käytää noita kiinteitä vakioratoja. Se sopii paikallisen seuran mestaruuskisan henkeen.

Yyterissä voitais sen verran tehdä talkootyötä, että kanettais 1:n ja 11:sta tee-laverit takaisin paikoilleen, jos ne vielä löytyy. "Tuuli" oli vienyt ne, kun rantaturnauksen aikaan kävin radalla. Toinen oli lammessa ja toinen laverikäytävän osana.

Panostaisin päivän sosiaalisen puoleen, eli yhteiseen ruokailuun. Paulan pidot UPM lomakylässä olis sopivassa paikassa, mutta sunnuntain lounas maksaa 16 euroa, eli on melko kallis. Ehdotelkaas ruokapaikkoja.

Laitan kisasta sähköpostia kaikille variksille, jotka rekistereistäni löytyy.

Ensikesänä voitas ajoittaa kisa elokuiselle lauantaipäivälle. Pelattais Ulvila ja Porin uusi rata ja päätettäis kisa Yyteriin. Varattais leirinnästä sauna ja ruokailut illaksi.

Marko Timonen

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Ruokailupaikaksi joku "nopea" paikka kuten esim. Rita's Place (pizzaa, kebaaabbia), joku muu pizzeria tai kepaab-paikka (vaikka siinä ulvilassa).

Jos silmään osuu ne laverit, niin sitten niitä voi siirtää, mutta ei niitä kisapäivänä etsimään aleta.

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Onko mahdollista osallistua näihin mittelöihin vaikka ei mustavarikseen kuulukaan? Kun näin loppukaudesta ei varmaankaan kannata enää liittyä. Ja tarkoituksena olisi tänne Raumallekin seura perustaa... Elikkäs pääseekö mukaan vaiko eikö?

Heit lujempaa!

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Matu wrote:

Onko mahdollista osallistua näihin mittelöihin vaikka ei mustavarikseen kuulukaan? Kun näin loppukaudesta ei varmaankaan kannata enää liittyä. Ja tarkoituksena olisi tänne Raumallekin seura perustaa... Elikkäs pääseekö mukaan vaiko eikö?

Viime vuonna kisat taisivat olla ns. avoimet mestaruuskisat eli ei tarvinnut olla seuran jäsen osallistuakseen. Tämän vuoden kisojen luonteesta varmaan seuran hallitus osaa sanoa enemmän.

Onko muuten osallistumismaksu sama 4e kuin viime vuonna? Onko tarkoitus joku kiertopalkinto yms hankkia?

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Kyllä mä luulen, että kisoihin saa ottaa osaa. Sitä en osaa tietää, voiko seuran ulkopuoliset jäsenet kilpailla voitosta? Vai onko nämä seuran mestaruuskilpailut vai porin seudun mestaruuskilpailut?

Aina kannattaa liittyä, koska kausi on vasta puolivälissä. Nyt alkaa vaan "karvalakkikausi".

Markus wrote:

Onko tarkoitus joku kiertopalkinto yms hankkia?

Onko ehdotuksia. Ehdotan, ettei (pelkästään) mitään pölynkerääjäpokaalia.

Miten olisi, jos voittaja saisi jonkun kiekon kiertopalkinnoksi. Ja aina seuraavana vuonna ko. mestari saisi pelata ainoastaan sillä kiekolla mestaruuskisan.

Last edited by Jussi A (02.10.2008 14:33:23)

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Kiitos vastauksesta, todnäk saavun paikalle. Eikä sillä voitolla väliä, kunhan hauskaa on.

Heit lujempaa!

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Jussi A wrote:

Miten olisi, jos voittaja saisi jonkun kiekon kiertopalkinnoksi. Ja aina seuraavana vuonna ko. mestari saisi pelata ainoastaan sillä kiekolla mestaruuskisan.

Tai edellisen vuoden voittajan tarvitsisi pelata seuraavana vuonna alasti (siis jos voittaja olisi nainen).

Ei mutta ihan oikeesti eikö joku kiertopalkintotunnustus takanreunalla saisi seurakaverit kateudesta vihreiksi aina vuodeksi eteenpäin, jolloin tulisi tilaisuus koittaa voittaa poika kotiin. Sitten vaikka 10 vuotena eniten nimiä palkintoon kerännyt saisi sen omaksi tai se voitaisiin lahjoittaa Satakunnan Museolle...

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Raumalaisillehan on jo varattu jumbosijat, joten ei muuta kuin hauskaa pitämään big_smile

Vain voitolla on väliä!

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Olisihan jokin pieni kiertopokaali kiva takanreunalla. Viime vuonnahan ei ollut mitään palkintoa...vai oliko?!?

Lauri Lousti

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Minulla ei ole takkaa, joten heitän sen sitten puuhellan pesään ;-)

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Äijät vaan puhuu pesästä... puhetta mistä puutetta.

Mutta tuuliolot on melko siinä ja tässä kannattaako yyteriin lähteä. Venesää kertoo klo 09 tuulevan noin 6ms suurinpiirtein, pyöreästi. Klo 12 tuulta luvataan olevan jo 9ms.

Jokainen ripeä kertokoon mielipiteensä, jos yhteistä ymmärrystä löydy, tulkoon jokainen ainakin heittämään kierroksen yyteriin...

Vain voitolla on väliä!

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Jees. Kyllä siellä nyt kerran pitäisi tänä "kesänä" käydä. Antaa tuulla vaan.

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

9ms ei ole vielä mitään. Ja me olemme jo valmiita puoleenpäivään mennessä.
09.00 yköstiille ja menoksi.

- Kärpät -

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Homma roger.

Vain voitolla on väliä!

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Annan vähän tasoitusta ja tinttaan semmoseen kivan ja mukavan kännin.... KRAANAVETTÄ KOSSULLA JA JÄÄPALALLA, NAM!

Tsemppii jätkät, ehkä teillä on sittenkin tsäänssi big_smile EHKÄ!

Vain voitolla on väliä!

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Kisa käyty, heitot heitetty, tulokset tehty ja nyt on aika selittää.

Kuitenkin sen pidemmittä pärinöittä märkiä tuloksia:
1. Jari Kyngäs 186
2. Markus Mäntylä 187
3. Mikko Järvinen 196
4. Tommi Sundell 198
4. Matias Söderström 198
6. Lauri Lousti 200
7. Jussi Alatalo 212
8. Jouni Oljakka DNF

Vain voitolla on väliä!

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Hyvä hyvä. Hauskaa oli, ei ainakaan kuivaa hoho. Mä selittäisin omalta osaltani sen verran, että repes peli ulvilassa hyvän yyteripelin jälkeen kun ei ollu gore-texii kengis. Ja sit jäi pyyhe kotiin ja sit oli väärä takki ja sit ei tarpeeks snickersii ja energiajuomaa mukan... No ei kai, eipä tainnu olla Jarillakaan gore-texii mut silti varman vahva tulos, onnee mestarille!

Heit lujempaa!

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Minä kiitän. Ei ollu koreteksii eikä muutakaan teksii ja siitä saa syyttää vaan ittiään (ku en heti keksi ketä muuta syyttäisin). Kattelin kyllä säätietoja, että vettä saattais sataa, mutta ääni käski lähtiä paperisen tuulipuvun kanssa kartanolle voimistelemaan. Kun pääsin kotiin jouduin vääntämään perskarvatkin. Lisäksi oon istunut takki päällä reilun neljä tuntia sisätiloissa eikä lämpöä ole vieläkään päällä. Tarttee vissiin siirtyä fyysisempään urheiluun kohtsilleen...

Älkääkä olko pahoilla mielin vaikka turpaan tuli. Ette te huonolle hävinneet ja ensi vuonna voitte koettaa uusiksi (eli seuraavan vitutukseen aikaa vajaa vuosi)...

- Kärpät -

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Minä tiedän, miksi minun ja Jarin sijat ovat näinpäin. Minä menin ja ostin häneltä viikko sitten kasan hänen kouluttamiaan kiekkoja. Ei tässä muuta syytä nyt voi keksiä.

Niin sateesta voi sanoa positiivisena sen, että silloin näkee mistä suunnasta tuulee. ;-)

BTW: Mitä siihen tarraan kirjoitetaan? (minun mielestäni mahdollisimman lyhyesti ja ytimekkäästi ja vähin sanoin ja kirjaimin. vai tapetoidaanko koko taka-akkuna?)

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Jussi A wrote:

Minä tiedän, miksi minun ja Jarin sijat ovat näinpäin. Minä menin ja ostin häneltä viikko sitten kasan hänen kouluttamiaan kiekkoja. Ei tässä muuta syytä nyt voi keksiä.

Niin sateesta voi sanoa positiivisena sen, että silloin näkee mistä suunnasta tuulee. ;-)

BTW: Mitä siihen tarraan kirjoitetaan? (minun mielestäni mahdollisimman lyhyesti ja ytimekkäästi ja vähin sanoin ja kirjaimin. vai tapetoidaanko koko taka-akkuna?)

Ne Tiipöördit oli kovapäisiä, ei menny mikään jakeluun. Siksi ne oli pakko myydä paremmalle isännälle.

No jos ei nyt ihan koko takkaikkunaa smile  Tarras pitäs varmaan lukea "Iha kuru on tää jätkä ku ajaa tätä köyhän miehen volkkaria. Heittämällä ei pärjää kukkaan, muutoin kyllä lähes jokainen. Lakki pois päästä aina ku näät lukia tän tekstin, jos oot nainen voit ottaa housukki pois..."

Voi se olla tietty lyhyempikin jutska...

- Kärpät -

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Joo onnea vielä kerran voittajalle ja kiitos muillekkin kilpailijoille! Keli oli mitä mainoin (ainakin täältä lämpimästä offiisista muistellen) ja heiteltyäkin tuli riittävästi. Nyt vaan sitten ankaraa treeniä, jotta edes ensi vuonna voisi tarjota jonkimoisen vastuksen Jarille smile

ps. Niin ja minua on huijattu. Luulin että göreteksit olisivat varma tie voittoon. Olisiko kenkien ja puvun lisäksi siis tarvittu gorea myös hanskoissa ja pipossa??

Last edited by Markus (06.10.2008 08:59:51)

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

roberd wrote:

Voi se olla tietty lyhyempikin jutska...

Kyllä! Ja saa edelleen ehdottaa (tämä ei ole vitsi).

roberd wrote:

...ääni käski lähtiä paperisen tuulipuvun kanssa kartanolle voimistelemaan. Kun pääsin kotiin jouduin vääntämään perskarvatkin. Lisäksi oon istunut takki päällä reilun neljä tuntia sisätiloissa eikä lämpöä ole vieläkään päällä.

Kannattaa vaihtaa se takki kuivaan niin johan alkaa lämpenemään ;-)

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Jussi A wrote:

Kyllä! Ja saa edelleen ehdottaa (tämä ei ole vitsi).

Pyöreä tarra. Keskellä mustavarislogo, jossa päällä Mestari 2008 (eri riveillä). Logo ja
mestari-teksti pidetään ikuisesti ja vuosi senkun vaihtuu.

- Kärpät -

Re: Mestaruuskisat sunnuntaina 5.10.2008

Onnittelut Jarille voitosta!