Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

aika lähellä totuutta näyttäis kyl Mikon listat olevan

Taito on sitä kun tuuri muuttuu tavaksi.

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

Ensimmäinen hahmotelma meidän listasta varmistaneiden pelaajien osalta (17 pelaajaa):

1.
Jarmo A.
Tapani A.
Olli P.
V-P L.

2.
Petri S.
Lassi S.
Mikko K.
Jukka L.
Juho V.
Markku N.

3.
Miska N.
Jaakko J.
Iikka O.
Mikko F.
Harri M.

4.
Markku P.
Matias S.

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

Caro Kujansuu edustamaan variksia...

Vain voitolla on väliä!

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

Matias vaihtaa seuraa useammin kun muut sukkiaan, jos on nyt Tomoottajissa kisaamassa.

Mää tulen siis mukaan kisaan ja toivottavasti sadaan viä jimi ja jani mukaan kans

-kaitsu-

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

Heh, kyllä meillä on oma Matias S. smile Meilläkin pari lisää eilisestä.

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

MikeJones wrote:

Varikset sanoo vain rohkeasti jos kokee olevansa väärässä lohkossa!

Minä en katso kuuluvani ykköslohkoon. Eikä tämä ole vaatimattomuutta sillä god knows, that is not the case smile

Alternate shot on ilman muuta paras pelimuoto epätasaisten parien tapauksessa. AS:n ongelma (minun mielestäni) on se, että se on epätavallisen tylsä. Kävellään lähinnä rataa ympäri ja katellaan toisten heittoja. Pelasin sitä ekan kerran parigolfin SM-kisoissa eikä siitä jäänyt häävit muistot. Mun lähtökohta on aina ollut se, että enemmän heittelyä ja vähemmän kävelyä (siksi yleensä itse kierrän aina 2-3 kiekolla best- tai worst-shottia).

- Kärpät -

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

Jari siirretty 2. lohkoon smile

Vain voitolla on väliä!

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

Tulee muuten oleen aika raikkaat karviskelit ilmeisesti, ku koko ens viikoks ennustaa viel tammikuisia olosuhteita...

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

Meilläkin on nyt 20 nimeä listalla. Näistä neljällä on rating, ja vain kahdella taitaa olla enemmän kuin 2 kisaa PDGA-tasolla.

Eli ei kannata Jarinkaan turhaan liikoja jännitellä lohkojen kanssa smile

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

Unohda pdga, tää on seuraottelu smile

Vain voitolla on väliä!

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

Tapanote wrote:

Eli ei kannata Jarinkaan turhaan liikoja jännitellä lohkojen kanssa smile

Jännittäminen ja Jari eivät kuulu samaan lauseeseen kun puhutaan mistä tahansa urheilusta. Mulla käy vain aina erittäin huono tuuri smile

- Kärpät -

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

Miunki pääseminen varmistu tänäpä, eli kyydissä tulossa tällähetkel: valtteri,eetu,jaakko, masa?

Pidetäänkö me joku ruokatauko, hessua tai vastaavaa vai mennäänkö omilla eväillä?

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

Vois siinä periaatteessa käydä keskustassa jonku ruoankin vetämässä, mutta yhtä hyvin eväilläkin pärjää. Onhan siellä nuotiopaikka, missä voi vaikka makkarat paistella, jos semmosesta perustaa.

Jos joku ei paikalla ole käynytkään, niin siitä on sellanen 10min keskustaan.

Pitäis varmaan joku alotusaikakin sopia. Olisko 9.30 tai 10.30 hyvä olla paikalla ja alottaa sitten siitä kun on äijät huudeltu kasaan ja parit arvottu?

Ilmeisesti sellanen ~10 ryhmää olis lähdössä liikenteeseen, joten vois hyvin toteuttaa sen mitä tossa jo aiemmin järkeiltiin.

Eli lähetään golflähtönä sekä ykköseltä, että kympiltä. Silloin pääsee kannustamaan omien heittoja alussa ja lopussa, mutta silti ei kukaan kovin paljon joudu odottelemaan.

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

Joko kisarata alkaa hahmottua? Mitkä pelataan ja mitä ei? Lumitilanne tuskin tulee tästä paljoa muuttumaan, kun ainoat plussakelit taitaa tulla vasta päivää/paria ennen h-hetkeä...

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

Mun kyytiä on kysellyt Elias ja Santeri. Yksi mahtuu lisäksi.

Vain voitolla on väliä!

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

Suunnitelma on tällä hetkellä heittää kaikki väylät, mutta niin, että 9 ja 14 vain tarvittaessa, jos joku pari ei ole vielä ratkennut.

Tänään kuulemma pojat ovat radalla tsekkaamassa tilannetta ja loppuviikon aikana pitäisi selvitä kuinka monta saadaan järkevään heitokuntoon.

Joka tapauksessa ainakin karvisradan väylät heitetään nyt normaalipaikoilta normaalipituisina ja lisäväyliä avataan.

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

Markus wrote:

Joko kisarata alkaa hahmottua? Mitkä pelataan ja mitä ei? Lumitilanne tuskin tulee tästä paljoa muuttumaan, kun ainoat plussakelit taitaa tulla vasta päivää/paria ennen h-hetkeä...

Ei varmaan kannata kattoo sääennustuksia yli 1vrk:n päähän, kun ne ei kuitenkaan täsmää. Ja sitten mitä rataan tulee, niin ehdottomasti pelataan kaikki 18 väylää!!! Jätetään väylät 9 ja 14 välistä, jolloin ne on viimeisinä... kaikkien ei näitä silloin tarvi pelata. Kuulemma ongelmallisimmat väylät lumessa.

Vain voitolla on väliä!

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

Mun kyydissä pääsee myös ainakin 3, pieniä miehiä/naisia jopa 4.

Komppaan Mikkoa - sääennusteet yli 12 tunnin päähän ovat pelkkää arvailua, jos sitäkään.

- Kärpät -

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

mä voin tulla kyytiin, jos joku ottaa!

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

Tapanote wrote:

Heh, kyllä meillä on oma Matias S. smile

Mää jo huolestuin, että missä välissä Matias on myyty Tomoottajille ! Olisko Tomoottajilla resurssejakaan, koska siirtosumma olis melkoinen.  wink

Marko Timonen

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

anna wrote:

mä voin tulla kyytiin, jos joku ottaa!

Erityisesti naiset mahtuu minun kyytiini!

- Kärpät -

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

Vai erityisnaiset? big_smile

Mun kyytiin pääsee tosiaan vielä yks. Mielellään kalaholma-pohjoispori -seudulta.

Vain voitolla on väliä!

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

Hittolaanen. Eihän sitä näköjään ehdi edes reenaamaan, koska kisoja on vaikka muille jakais. Ei ollut meikäläisen kalenteriin ko. kisa vielä kirjautunut. Tapanote voisi ensiviikolla kertoa kannattaako ottaa lumilinko vai lumikengät mukaan.

Last edited by Jussi A (24.03.2011 22:54:01)

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

Jos joku viittis napata mut tästä Viikkarin puiston kulmalta mukaan ni oisin tyytyväinen!

Re: Lähtijöitä tomoottajia vastaan?

Jos joku viittis napata mut tästä Viikkarin puiston kulmalta mukaan ni oisin tyytyväinen!