Topic: A7

Siirtäkää se kori takaisin alkuperäiseen paikkaan - väylä on aivan liian vaarallinen. Eilen olin tehdä ruumiin kyseisellä väylällä uudella teräväreunaisella R-Pro Bossilla. Väylän poikki kulkeva asfalttitie on kävelijöiden suosiossa ja jos minä en huolellisella katsomisella näe ihmisiä niin ei näe välttämättä muutkaan.

Se auttaisi vähän, jos jaksaisi kävellä vanhalle koripaikalle kuikuilemaan, mutta eihän sitä jaksa kukaan tehdä. Mun kiekko meni eilen maksimissaan kiekon mitan päästä mummon takaraivosta - mummo ei huomannut mitään, mutta mun piti hetki istahtaa.

En ihan muutenkaan tajua kuinka puistotoimi on sallinut tuon väylän? Sehän kielsi Porkan puolelta pari sellaista aloituspaikkaa, jossa puut ovat heti heittopaikan vieressä näköesteenä? Niiltä paikoilta vahinkoja ei olisi päässyt syntymään juuri mitenkään, mutta A7 on todella potentiaalinen hengenlähtöväylä.

- Kärpät -

Re: A7

Olen täysin samaa mieltä, väylä on kisojen ulkopuolella aivan liian vaarallinen, jos pelaajat eivät käytä spotteria tai oikeasti varmista, että väylä on tyhjä. Voin kuvitella, että näin tapahtuu aivan liian usein. (Tietysti upsittajilla tätä ongelmaa ei varsinaisesti ole.)