Re: Pesistä

"Pelattasko jo pesäpalloo?" big_smile

Taito on sitä kun tuuri muuttuu tavaksi.

Re: Pesistä

Pelataan....
Tarkoitus olis pelata taas maanantaina 12 pvä klo 18 eteenpäin samalla kentällä.
Anna ilmeisesti yrittää puhua välineitä lainaksi... Ilmoitelkaa tähän lankaan jos pääsette tai ette pääse liittymään joukkoon riemukkaaseen että nähtäisiin vähän porukan kokoa...

Re: Pesistä

Pääsen paikalle

Taito on sitä kun tuuri muuttuu tavaksi.

Re: Pesistä

en o tulos

Vain voitolla on väliä!

Re: Pesistä

Satakunnan pesäpallo lupasi lainata mailat ja pallot pesisiltaamme. Löimme myös lukkoon frisbeegolfopastuksen pesäpalloleirin ohjaajille 14.7. porkassa.  Kellonaika on vielä auki mutta 17.30 on aika lähellä totuutta. Päivä on viikkokisapäivä, mutta koska pesisväki siirtyy kesäteatterille jatkamaan bileitä about seitsemältä, voitais ehkä siirtää viikkokisat alkamaan opastuksen jälkeen?

Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee opastamaan sillä porukkaa saattaa olla 20-40 henkilöä. Nyt on hyvä mahdollisuus saada suuri määrä urheilullisia ihmisiä innostettua lajin pariin, joten koitetaan hoitaa homma kunnialla kotiin!

Laitan tarkemmat kellonajat foorumille heti kun saan niistä tiedon..


-Anna

Re: Pesistä

Möttönen wrote:

Pelataan....
Tarkoitus olis pelata taas maanantaina 12 pvä klo 18 eteenpäin samalla kentällä.
Anna ilmeisesti yrittää puhua välineitä lainaksi... Ilmoitelkaa tähän lankaan jos pääsette tai ette pääse liittymään joukkoon riemukkaaseen että nähtäisiin vähän porukan kokoa...

Jöö.. Messissä ollaan! (:

Elias M

Re: Pesistä

Voistuota tullakki... smile

Re: Pesistä

olen melkeistä tontilla

Pasi A

Re: Pesistä

Ja pasilta saa taas makkarat ? wink

Elias M

Re: Pesistä

olen mukana

Re: Pesistä

Ainiin... ilmeisesti porissa on naispesäpallotapahtuma kyseisellä viikolla ja hiekkakenttä on tuolloin varattu

Tilaisuus siirretään länsi-porin koulun tekonurmikentälle..... Pahoittelen syvästi myöhäistä ilmoitusta

Re: Pesistä

Mailat ja pallot saadaan lainaksi mutta pesisleirihärdellin takia paikka (ja aika) mistä ne haetaan on vielä avoin. Jos en pääse itse iltapäivällä niitä hakemaan, saattaa olla että nakki napsahtaa jollekin muulle!  wink

Katsotaan kuka on se onnekas...  big_smile

Re: Pesistä

"Koska pelataan pesäpalloo?" cool

Taito on sitä kun tuuri muuttuu tavaksi.