Topic: Uusi blogikirjoitus...

http://frisbeegolfradat.fi/blogit/kari_ … aja-pitaa/

Ei varmaan tarvitse sanoa, että minä allekirjoitan tämän täysin!

Vain voitolla on väliä!

Re: Uusi blogikirjoitus...

MikeJones wrote:

http://frisbeegolfradat.fi/blogit/kari_ … aja-pitaa/

Ei varmaan tarvitse sanoa, että minä allekirjoitan tämän täysin!

Samma här, pointti jutussa oli pelkkää asiaa.

Golfmailavertaukseen kuitenkin kiinnitin huomiota: kirjoittajan kerran nähneenä väittäisin, että hän kantaa mukanaan enemmän kuin 2 kiekkoa. Tai sitten hän pelaa custom made -golfmailoilla.

Fakta on kuitenkin se, että frisbeegolf tulee paljon kalliimmaksi kuin golf, jos verrataan pelkkiä välinekustannuksia. Ja yksi syy tähän on juuri tuo kiekkojen palautumattomuus omistajalleen.

- Kärpät -

Re: Uusi blogikirjoitus...

roberd wrote:

Fakta on kuitenkin se, että frisbeegolf tulee paljon kalliimmaksi kuin golf, jos verrataan pelkkiä välinekustannuksia. Ja yksi syy tähän on juuri tuo kiekkojen palautumattomuus omistajalleen.

Ei saa hukata tongue

Nimimerkillä Kolme tärkeätä kiekkoa hukkaan samana päivänä.

Re: Uusi blogikirjoitus...

Jussi A wrote:

Nimimerkillä Kolme tärkeätä kiekkoa hukkaan samana päivänä.

Tuohon en ole pystynyt - mun enari on 2.

- Kärpät -

Re: Uusi blogikirjoitus...

Hyvä kirjoitus kyllä. Muistaakseni Mikko kirjoittelu joskus vähän samasta aiheesta tänne?

Tuohon välinejuttuun sen verran, että muistan urheiluliikkeissä nähneeni jotain yli 200 euron mailoja. Eli vaivaiset 20 kiekkoa saisi jo yhden mailan hintaan, eikä ollut edes mikään customi, vaan ihan peruskauraa...ja eikös noita pitäisi 14 hankkia bägin täytteeksi, jotta olisi uskottava golffari? Eikä ne pallotkaan kait ilmaisia ole wink

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Uusi blogikirjoitus...

Markus wrote:

Hyvä kirjoitus kyllä. Muistaakseni Mikko kirjoittelu joskus vähän samasta aiheesta tänne?

Tuohon välinejuttuun sen verran, että muistan urheiluliikkeissä nähneeni jotain yli 200 euron mailoja. Eli vaivaiset 20 kiekkoa saisi jo yhden mailan hintaan, eikä ollut edes mikään customi, vaan ihan peruskauraa...ja eikös noita pitäisi 14 hankkia bägin täytteeksi, jotta olisi uskottava golffari? Eikä ne pallotkaan kait ilmaisia ole wink

Kyllä draiveriin saa menemään vaikka 500 euroa. Ja sillä saa jo niin paljon kiekkoja, ettei niitä kehtaa mukanaan kantaa. Ja sekin on huomioitava, että joka vuosi tarttee ostaa uusi draiveri (minä ostan talvitreeniäkin varten pari uutta keppiä / vuosi). Puhumattakaan muista mailoista!

Mulla menee palloja 30-50+ per kierros (30, jos ollaan metsään rakennetulla baanalla ja 50+, jos on vettä edes litra coursella). Hyvän pallon hinta on 5-10 euroa (mulla 10, koska pelaan vain uutuuksilla, ne lentää pisimmälle ja suoraan). Golfissakin pitäisi ottaa käyttöön palautuslaatikko!

Unhdin kysyä: arvaas paljonko ostan kiekkoja ja kasseja vuodessa!

Last edited by roberd (08.05.2010 20:15:10)

- Kärpät -