Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Lauri T wrote:
Elzux wrote:

A1 löytyi turkoosi kiekko. Tarkempia tuntomerkkejä vastaan voipi omistaja löytyä :-)

Olisiko Champion Beast, eli minun. Siinä piti kyllä nimikin olla.

Ei ole

Elias M

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Tervehdys

Tänään jäi ellekirjoittaneelta keltainen Diccraftin kiekko väylän A6 loppupäähän,alla puhelin numero ,päällä nimikirjaimet JH

Samalla reissulla löysin samaiselta väylältä discman;in kiekon saa allekirjoittaneelta tuntomerkkejä vastaan

JH

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

MikeJones wrote:

Jonnekin Areenalle jäi DiscMania PD 171g keltainen First Run kiekko. Merkitty nimellä, puh. numerolla ja PDGA-numerolla. Palauttajalle pieni korvaus!

Piristetäänpäs ihmisten muistia ja mainitaan tästä uudelleen smile Pieni korvaus muuttunut KOHTALAISEKSI korvaukseksi!

Vain voitolla on väliä!

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Tuossa mun löytämässäni EI ole mitään nimeä yms joten ainoa millä sen tunnistaa on väri ja malli,löytyi siitä A6 väylän ekoista puista

JH

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Ei satu olemaan keltanen PD ? S-Line

Elias M

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Sori ei ole

Lisätääs sen verran että ainakin porkassa näköjään monet koulun jälkeen kiertää ne pusikot yms eli jos sinne jää keikko niin aika todennäköisesti se jää jonkun nuoren kokoelmiin.
Siin joku päivä oli se P1 juovan pinta alhaalla ja sekin keräs nuoria tarkistamaan olisko kiekkoja näkyvillä.
Allekirjoittaneelta sinne on jääny 1 pinkki wraith ja keltainen sidewinder

JH

Last edited by jh2392 (24.08.2009 19:54:15)

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Itse käyn kyllä, mutta nimelliset kiekot palautan.. En sentään niin tyhmä ole että rupeen jollain kynsilakan poistoaineella tai tärpätillä vetämään nimeä pois..

Elias M

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Elzux wrote:

Itse käyn kyllä, mutta nimelliset kiekot palautan.. En sentään niin tyhmä ole että rupeen jollain kynsilakan poistoaineella tai tärpätillä vetämään nimeä pois..

En ketään syytelly ,mutta luulen että jotku nit ihan tarkoitusella kerää.
Kulutustavaraahan ne on ja sillä aseteella tarttee liikkeellä olla että ain sillo tällö joku katoo.
Oon kaks löytäny ekassa oli puhelin nuemro ja soitin välittömästi siihen ja näin kiekko palas omistajalleen ,tuossa ejonka tänään löysin ei oo ainuttakan tuntomerkkiä

JH

Last edited by jh2392 (24.08.2009 21:18:11)

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

jh2392 wrote:
Elzux wrote:

Itse käyn kyllä, mutta nimelliset kiekot palautan.. En sentään niin tyhmä ole että rupeen jollain kynsilakan poistoaineella tai tärpätillä vetämään nimeä pois..

En ketään syytelly ,mutta luulen että jotku nit ihan tarkoitusella kerää.
Kulutustavaraahan ne on ja sillä aseteella tarttee liikkeellä olla että ain sillo tällö joku katoo.
Oon kaks löytäny ekassa oli puhelin nuemro ja soitin välittömästi siihen ja näin kiekko palas omistajalleen ,tuossa ejonka tänään löysin ei oo ainuttakan tuntomerkkiä

JH

Ei se muuten sattumoisin olis Kelta/vihree cD ?

Elias M

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Elzux wrote:

Ei se muuten sattumoisin olis Kelta/vihree cD ?

Ei oo, ihan yks värinen on,ei taida omistaja seurata tätä ,se oli siin ensimäisissä puissa

JH

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

jh2392 wrote:

Tervehdys

Tänään jäi ellekirjoittaneelta keltainen Diccraftin kiekko väylän A6 loppupäähän,alla puhelin numero ,päällä nimikirjaimet JH

JH

Kiekko palasi kotin ,kiitos löytäjälle!! smile

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

P1 löytyny sininen teebird ojan penkasta... Takana nimi Lauri Tammisto, numerosta ei saa selkoo hmm

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Jusbanderos wrote:

P1 löytyny sininen teebird ojan penkasta... Takana nimi Lauri Tammisto, numerosta ei saa selkoo hmm

Voisit ilmoittaa ja sopia luovutuksen esim. hänen isälleen: Petteri Tammisto, puh. nollaneljänolla 826 2730.

Hän ajaa radan ohi vähintään pari kertaa päivässä.

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Voisit ilmoittaa ja sopia luovutuksen esim. hänen isälleen.

Tehdään näin big_smile

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Kiitoksia Jusbanderokselle rehellisyydestä! smile

Lauri Tammisto.

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Hukattu jonnekin KFG:lle luultavasti A4 -> P4 välille keltanen DX Leopard. Nimi ja puh.num löytyy pohjasta..

Elias M

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

P10 radalla meni hukkaan erikois maalattu innova pro wraith kiekko. Kultainen teksti, punertava maaliläiskä mis keskel neon vihree spiraali. Ei lue mitään. Olis tosi kiva jos sais takas löydettäessä, kyseessä luotto kiekko big_smile

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Kansallisissa upposi P12:n uomaan uuden karhea keltainen Z-Stalker sad
Ois gauhia kiva saada se takas

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Jusbanderos wrote:

P10 radalla meni hukkaan erikois maalattu innova pro wraith kiekko. Kultainen teksti, punertava maaliläiskä mis keskel neon vihree spiraali. Ei lue mitään. Olis tosi kiva jos sais takas löydettäessä, kyseessä luotto kiekko big_smile

Veteen ?

Elias M

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Elias wrote:

Veteen?

Kävin kahlaas siitä rannasta mut ei näkyny...Veikkaan et on jääny siihen kolmen ison koivun kohdal olevii puskii?!

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Lauri T wrote:

Kiitoksia Jusbanderokselle rehellisyydestä! smile

Rehellisyys kannattaa wink Let's keep like that!

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Jusbanderos wrote:
Elias wrote:

Veteen?

Kävin kahlaas siitä rannasta mut ei näkyny...Veikkaan et on jääny siihen kolmen ison koivun kohdal olevii puskii?!

Voin katella sitä tänään.. Ilmottelen jos löytyy smile

Elias M

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Elzux wrote:
Jusbanderos wrote:
Elias wrote:

Veteen?

Kävin kahlaas siitä rannasta mut ei näkyny...Veikkaan et on jääny siihen kolmen ison koivun kohdal olevii puskii?!

Voin katella sitä tänään.. Ilmottelen jos löytyy smile

Kiitti!!! big_smile

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

P1 löydetty punanen DX Beast, pohjassa nimi: Matias s. Onko kenties matun kiekko ??

Elias M

100

Re: Löydetyt ja hukatut kiekot - Kirjurin frisbeegolfpuisto

Löydetty A9 väylältä liitokiekko.Palautetaan omistajalle hyviä tuntomerkkejä, sekä hyvää löytöpalkkiota vastaan.
Kiekossa nimi Ken Climo.