Topic: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

Äänestä itsellesi mieluisin vaihtoehto!!

Kommenttia on suotava antaa myös, jossa perustelut ja ehkäpä myös kakkosvaihtoehto!

Vain voitolla on väliä!

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

Oma ääni: Yyteri x1 + Ulvila x2 + Pori x2

Kakkosena: Yyteri x1 + Ulvila x2 + Pori x1 + Arena x1

Last edited by MikeJones (26.07.2009 22:29:06)

Vain voitolla on väliä!

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

Mun ääni: Yyteri x1 + Ulvila x2 + Pori x1

Kakkosena: Yyteri x1 + Ulvila x2 + Pori x1 + Arena x1

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

Yyteri x1 + Ulvila x2 + Pori x2

ja muita vaihtoehtoja en kannata wink

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

Eli siis "Pori" meinaa porkkaa? Ja formaatilla "Yyteri x1 + Ulvila x2 + Pori x1" ei pelattais areenaa lainkaan?

Jos näin niin kommenttina: kyllä nyt jufenauta areena pelataan!

Heit lujempaa!

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

Pori = koko rata (arena +messipoika)

Vain voitolla on väliä!

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

Mulla samat ehdotukset kuin mikolla.

Paska heittäjä pystyy mihin vaan!

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

Yyteri x1 + Ulvila x2 + Pori x1

Päästään pelaamaan kaikki radat, monipuolisesti pelattavaa ja ehditään saunaan tai juhlistamaan voittajia.

Viritäs Mikko tänne vielä kysely, että kuinka moni olis lähdössä saunomaan kisan jälkeen. Tiedetään vähän ennen kuin ruvetaan touhuamaan enempää.

Marko Timonen

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

Pelattiinkos viime vuonna Yyteri x2 ja Ulvilan 18-väylänen x2? Eli yhteensä 58-väylää? Mielestäni se oli varsin sopiva määrä vaikka viimeinen kierros sujuikin jo vähän kosteammissa merkeissä. Siis ulkoisesti nautittuna. Ei kellokaan tainnut kisan päättyessä vielä hirveästi näyttää?

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

Kaikki äänet jotka on annettu 5.8.2009 mennessä, ovat mukana hallituksen käsittelyssä. Lopuille viitataan kättä!

Vain voitolla on väliä!

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

kannattaa ottaa huomioon myös sit noi siirtymä ajat noilla radoilta toiselle. kuitenki toi kierros ain joki verra venyy.

-Tommi Airaksinen-
     Born to lose, Live to win

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

Olkoo porukassa mukana mimmosii maratoonareita tahansa.
Ehdotukseni on 1 kierros/rata.

Että jäis jälkipeleille ja niille siirtymille ja ruokailulle "hyvä" aika.

Jollei noilla kierroksilla/heitoilla löydy ykköstä, niin sitten viis parasta heittää yyterissä auringon laskuun...tai niin kauan kun kiekkoja riittää.

Oikeesti kyllä se mestari täytyy erottua vähemmälläkin.

Pasi A

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

Lobbausta 1x2x1 vaihtoehdon puolesta!     50 väylää.

1x2x2 pelitavalla pelattavaa kertyy 71 väylää.

Tarkoituksena on kai viettää hauska kisapäivä yhdessä, pelata monipuoliset radat ja ratkoa seuran mestaruus. Pelkäänpä, että 71 väylää pelattaessa viimeinen kierros menee  auringon laskiessa monelta jo läpipelailuksi kotiin pääsyä odotellessa.

Ulvilan pelaaminen kahteen kertaan on vielä perusteltavissa sillä, että se on lyhyt ja melko nopeasti pelattu rata, joka antaa enemmän mahdollisuuksia myös hentokätisemmille pelaajille.

Päivästä muodostuu joka tapauksessa  pitkä, joten saunomiset jätetään varmaan pois, koska sunnuntai on muutenkin huono päivä jälkipeleille.

Hieman perspektiiviä:

Porin toukokuisessa SM-turnauksessa kaksi ryhmää pelasi yhden päivän aikana vuorotellen 84 väylää (4 x 21). Silloin pelattiin 8.00 - 20.00. Tuosta jos laskeskellaan, niin 71:n väylän yhtäjaksoiseen pelaamiseen menee noin 10 tuntia. Lisäksi pitää huomioida siirtymiset ja lounastauko.

Normaalisti SM-turnauksissa kaikki pelaavat kolme kierrosta, 54 väylää kahden päivän aikana. Lauantaina 2 ja sunnuntaina 1:n. Lisäksi on finaalit viidelle parhaalle. Kisoja kiertäneenä ja joskus finaalinkin pelanneena, tiedän, että tuon sunnuntain jälkeen pakkaa mielellään kiekot kassiin vähäksi aikaa.

Viikko mestaruuskisamme jälkeen, Helsingin Talissa pelataan Tali Open turnaus, missä pelataan 54 väylää kolmen päivän aikana.

Pari viikkoa mestaruuskisamme jälkeen, pelataan Tampereella kansainvälinen European Open-turnaus, missä neljän päivän aikana pelataan 72 väylää.

Marko Timonen

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

Pitää sm-kisan aikataulua vertailtaessa huomioida melkoisesti verkkaisempi pelitahti ja kun kaikki väylät ovat käytössä, myös hitaampi eteneminen.

Aikataulutuksesta:
klo 09 startti yyterissä (siis startti, eikä kokoontuminen)
klo 11 startti ulvilassa
klo 12:30-13:00 - 13:30-14:00 ruokatauko
klo 14:30 startti porissa
klo 17:00 ensimmäinen kierros pelattu

Mitä jos tämän jälkeen järjestetään kärjelle finaali, jota sitten pyrypoolit jäävät seuraamaan ja kannustamaan? Tässä Arenan 9-väyläinen toiminee parhaiten?

ps. tämä vain ajatuksen juoksua, eikä vastalobbailua...

Vain voitolla on väliä!

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

Kannatetaan Mikon ehdotusta! Porin rata on kuitenkin melko pitkä ja aikaavievä pelata kaksi kierrosta ni tommonen 9-väylän finaali vois toimia hyvin.

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

MikeJones wrote:

Mitä jos tämän jälkeen järjestetään kärjelle finaali, jota sitten pyrypoolit jäävät seuraamaan ja kannustamaan? Tässä Arenan 9-väyläinen toiminee parhaiten?

Viimeistään viideltä saa päivä olla ohi. Jos on pelattava finaalikierros niin sitten Yyteri*1, Ulvila*2, Messipoika*1 ja finaalit Areena*1.

Tai sitten vedetään kisat kaksipäiväisiksi. Lauantaina Yyteri*2 ja Ulvila*4. Sunnuntaina Pori*2 + finaali Areena*1.

Teistä muista en nääs tiedä, mutta minä katson Tottenham-Liverpool -peliä alkaen 18.00 enkä pelaa enää viiden jälkeen.

- Kärpät -

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

roberd wrote:

Teistä muista en nääs tiedä, mutta minä katson Tottenham-Liverpool -peliä alkaen 18.00 enkä pelaa enää viiden jälkeen.

Tottenham 2 - Liverpool 1, problem solved wink

Vain voitolla on väliä!

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

MikeJones wrote:

Tottenham 2 - Liverpool 1, problem solved wink

lmao. 5.8 tuli, oli ja meni. Mikä on siis formaatti?

- Kärpät -

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

Hallitus mölähtänee asiasta piakkoin. Itse lähden saareen smile

Vain voitolla on väliä!

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

Epäilen tuota : Yyteri x1 + Ulvila x2 + Pori x1

Koska myö voin asiaa puoltaa. Samoin Pasi ja epäilen, että Petteri myös. Seniori näytti valoa myös tuolle vaihtoehdolle.

Kärkipooli saa pelata vaikka 5 x koko porin radan tai a:n tai mp:n

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

MikeJones wrote:

Hallitus mölähtänee asiasta piakkoin. Itse lähden saareen smile

Vihtu mitä pelleilyä. Takaraja 5.8 ja nyt on 7.8 ja mitä tapahtuu. Hallitus on saaressa.

Minä, jos joku, olen aikataulutuksen ammattilainen. Älä aseta rajoja, joita et hallitse.

Jossei, saatana, ole huomiseen klo. 10.00 mennessä formaatti selvillä niin mestari vaihtuu (muuten ei?). Hinkataan yksinkertaista asiaa viikkotolkulla...

- Kärpät -

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

roberd wrote:
MikeJones wrote:

Hallitus mölähtänee asiasta piakkoin. Itse lähden saareen smile

Vihtu mitä pelleilyä. Takaraja 5.8 ja nyt on 7.8 ja mitä tapahtuu. Hallitus on saaressa.

Minä, jos joku, olen aikataulutuksen ammattilainen. Älä aseta rajoja, joita et hallitse.

Jossei, saatana, ole huomiseen klo. 10.00 mennessä formaatti selvillä niin mestari vaihtuu (muuten ei?). Hinkataan yksinkertaista asiaa viikkotolkulla...

Huomautan muutamasta seikasta:
1) en kuulu hallitukseen
2) minä en tuota aikataulutusta keksinyt, vaan informoin hallituksen pj:n ehdotuksen myös muulle kansalle.

Kiitos kuitenkin palautteesta ja hyvää lomaa myös sinulle Jari! big_smile

Vain voitolla on väliä!

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

MikeJones wrote:

Huomautan muutamasta seikasta:
1) en kuulu hallitukseen
2) minä en tuota aikataulutusta keksinyt, vaan informoin hallituksen pj:n ehdotuksen myös muulle kansalle.

Kiitos kuitenkin palautteesta ja hyvää lomaa myös sinulle Jari! big_smile

Miten niin myös? No, annetaan olla - perinteiseen tyyliin asiasta tulee selvyys vasta viime metreillä. Pidä hauskaa siellä saaressa.

- Kärpät -

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

No otetaas ny rauhallisesti smile Hallitus on nyt vetäytynyt bunkkeriinsa mettimään vuoden kuuminta kysymystä!
Kannan vastuun asian käsitelyn viipymisestä, mutta mihinkäs meillä on kiire valmiissa maailmassa? cool

Marko Timonen

Re: Mestaruuskisojen rataformaatti ÄÄNESTÄ!!!

Heitetään nyt vähän bensaa nuotioon... Missä tässä ketjussa on sanottu koska rataformaatti ilmoitetaan, ainoa päivämäärä minkä minä löysin on äänestyksen päättymispäivä.

Ajattele itseäsi, säästä aikaasi. Älä lue tätä viestiä, ellei se ole aivan välttämätöntä.