Topic: Jäsenalue?

Mites maihtais saada itselleen oikeudet nähdä myös jäsenalueen aiheita ja viestejä, eikä pelkästään yleistä/julkista aluetta???

Last edited by pgatour (30.03.2009 17:40:35)

Re: Jäsenalue?

Olethan rekisteröitynyt jäseneksi osoitteessa: http://mustavaris.com/jasenmaksut2009

Vain voitolla on väliä!

Re: Jäsenalue?

MikeJones wrote:

Olethan rekisteröitynyt jäseneksi osoitteessa

Totta maar olen joo monta päivää sitten!

Re: Jäsenalue?

Mäkin tein saman, just hetki sitten. Maksoin myös kilpailulisenssin.

Eli lisäkysymys: Miten saan PDGA jäsennumeroni ja kuinka kauan siinä menee?

Osaako kukaan sanoa tai arvioida onko liian optimistista, että tietoni olisi PDGA:lla esimerkiksi ennen ekoja kansallisia 25.4.? Kansallisethan ovat rating-kisoja niin siksi kiinnostaisi tällainen...

Heit lujempaa!

Re: Jäsenalue?

Matu wrote:

Eli lisäkysymys: Miten saan PDGA jäsennumeroni ja kuinka kauan siinä menee?

Osaako kukaan sanoa tai arvioida onko liian optimistista, että tietoni olisi PDGA:lla esimerkiksi ennen ekoja kansallisia 25.4.? Kansallisethan ovat rating-kisoja niin siksi kiinnostaisi tällainen...

Seura maksaa jäsenmaksusi SFL:lle, joka taasen (jollain aika välillä) ilmoittaa maksuista eteenpäin. SFL ei maksa PDGA:lle kilpailulisenssistä mitään, koska saavat sen "kaupanpäällisenä". Se koska tiedot välittyvät PDGA:lle asti on kiinni SFL:stä. Se kuinka nopeasti meidän jäsenien tiedot välittyvät SFL:lle on kiinni Mustavariksesta. Tätä prosessia tiedustelin hieman aiemmin ja arvon puheenjohtajamme lupasi hoitaa asian ensi tilassa eteenpäin. Otan asian esille seuraavassa kokouksessamme "kiireellisenä" asiana, joten viimeistään keskiviikkoiltana ollaan viisaampia siitä, missä vaiheessa Mustavaris on tätä pitkää ja tuskallista prosessia.

Olettaisin, että SFL "maksaa" vielä ennen kansallisia kisoja jäsenyydet jenkkilään, joten uskoa ja toivoa on ehtimisestä. Sisäpiiritietona ainakin Sappeen kisan kohdalla tulosten lähettämisessä saatetaan käyttää "viivästystaktiikkaa" jotta ratingit saadaan mahdollisimman monelle.

Oman PDGA-numerosi saat suoraan jenkkilästä sähköpostin muodossa. PDGA:lta tilatut "pelaajapaketit" viipyvät hyvässä tapauksessa reilusti yli 6kk big_smile

Vain voitolla on väliä!

Re: Jäsenalue?

pgatour, Matu ja s3r4x: Homma klaari, status päivitetty.

Matu wrote:

Eli lisäkysymys: Miten saan PDGA jäsennumeroni ja kuinka kauan siinä menee?

Jos saat ennen joulua, niin onnea! MV:n ja SFL:n erittäin raskaiden rattaiden jälkeen jäsenyysasiat menevät pdga:n vielä raskaampiin rattaisiin.

Minä en ole saanut mitään sähköpostia PDGA:lta, mutta sain jäsenkortin(!) joskus viime vuoden lopulla, jonka voimassaoloaika päättyi heti parin kuukauden jälkeen.

Re: Jäsenalue?

Kiitos kiitos. Nyt on muuten maailmankirjat sekaisin kun kaksi (2!) Raumalaista (Raumalaista!) liittyy porilaiseen seuraan samoihin aikoihin, mä ja s3r4x.

Ei tolla PDGA:lla muuten niin kiirettä, mutta jos mielii esim. EO:hon pelaamaan niin helpottaisi osallistumista jos olisi joku rating olemassa, mielellään 900+ big_smile

Heit lujempaa!

Re: Jäsenalue?

Matu wrote:

kaksi (2!) Raumalaista (Raumalaista!) liittyy porilaiseen seuraan samoihin aikoihin

Haiskahtaa vakoilulta smile

Re: Jäsenalue?

Onkos täällä joku nurkanvaltaus menossa ??

Tervetuloa mukaan!

Marko Timonen

Re: Jäsenalue?

Tiedoksi kaikille: Mustavaris on tänään toimittanut jäsentiedot eteenpäin SFL:lle, joten PDGA-tiedot päivittyvät kahden hieman isomman järjestön aikataulun mukaisesti. Toivotaan että mahdollisimman pian!

Vain voitolla on väliä!

Re: Jäsenalue?

MikeJones wrote:

Tiedoksi kaikille: Mustavaris on tänään toimittanut jäsentiedot eteenpäin SFL:lle, joten PDGA-tiedot päivittyvät kahden hieman isomman järjestön aikataulun mukaisesti. Toivotaan että mahdollisimman pian!

kuulers! smile

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Jäsenalue?

sweet cool

Heit lujempaa!

Re: Jäsenalue?

Nonii vihdoinkin, PDGA:lta oli tullu paketti missä jäsenkortti ja mini.. en tosin pääse kirjautuu PDGA:n sivuille. Mut onks siitä kirjautumisest mitään iloo muuten? Pystyn ilman kirjautumistakin selaileen kisatuloksii ja ratingei.

Heit lujempaa!

Re: Jäsenalue?

Minkä ansiosta sinä sait minin? Minä en saanut kuin kortin, jonka voi änkeä vaikka jonnekin syvälle ja poikittain ja jonkun metallilärpäkkeen. Siistii!

Re: Jäsenalue?

Eikai miniä pitäisi saada ellei ole tilannut sitä kiekkopakettia? Itselläni ainakin vain kortti, metallilärpykkä ja tarra, niinkun pitikin. Viime vuonna ei tullut mitään...

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Jäsenalue?

Emmä siis tilannu sitä minii mut sieltä sellanen vaan tuli, ja mun jäsennumbal varustettuna vielä. Luin, että aika huono toimitusvarmuus ollu noissa tavaroissa niin en tilannut. Ja toi mini oli ainoo kiekko mikä tuli.. kun eikö jos ottaa ton paketin niin siihen kuuluu mini + joku kiekko? Outoa.

Mut tosiaa, minkä ansiosta sain minin? No ku oon vaan niin hyvä jätkä, että päättivät pistää mukaan. Eli siis en todellakaan tiedä.

Saiko Lousti miniä? Kurkkasin, että Laten PDGA numero on yhden pienempi kun mun niin varmaan lähteny samassa erässä..

Heit lujempaa!

Re: Jäsenalue?

Lousti ei saanu kyllä miniä eikä kyllä mitää muutakaa smile Ei taida olla tulokset sitä luokkaa et kannattas lähettää edes numerolappusia saatika sitten minejä big_smile Joko ulvilaan tulee posti myöhäs tai sit mut on hylätty...

Lauri Lousti

Re: Jäsenalue?

No eipäs vaivuta synkkyyteen, kun on kirjotuksetkin läpästy. wink
Amerikan hemmojen hommat taitaa välillä kestää. Tiukan paikan tullen voi kääntyä Jussi Lindbergin puoleen. Hän hoitelee suhteita PDGA:han.
Liiton foorumilla on tarinaa PDGA:sta.

Marko Timonen

Re: Jäsenalue?

Lauri L wrote:

Lousti ei saanu kyllä miniä eikä kyllä mitää muutakaa smile Ei taida olla tulokset sitä luokkaa et kannattas lähettää edes numerolappusia saatika sitten minejä big_smile Joko ulvilaan tulee posti myöhäs tai sit mut on hylätty...

Älä masennu Late, oot sää kuitenkin pdga.comis ihan currenttina (tiedoks vaan jos et tienny). Ja sun jäsennumero on 39691.

Heit lujempaa!

Re: Jäsenalue?

Matu wrote:

Mut tosiaa, minkä ansiosta sain minin? No ku oon vaan niin hyvä jätkä, että päättivät pistää mukaan. Eli siis en todellakaan tiedä.

Nyt liiton foorumille valittamaan, että Helvetin perse! Minulle lähetettiin ylimääräistä tavaraa!

Re: Jäsenalue?

Jussi A wrote:
Matu wrote:

Mut tosiaa, minkä ansiosta sain minin? No ku oon vaan niin hyvä jätkä, että päättivät pistää mukaan. Eli siis en todellakaan tiedä.

Nyt liiton foorumille valittamaan, että Helvetin perse! Minulle lähetettiin ylimääräistä tavaraa!

Haha..sympatia olisi taattu big_smile

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Jäsenalue?

Mun mielestä Matu pitää diskata! Ja päälle elinkautinen kilpailukielto! wink

Vain voitolla on väliä!

Re: Jäsenalue?

Tämän vuoden (2013) jäsenmaksun maksaneille jäsenille pitää kirjautumisen jälkeen aueta myös jäsenfoorumi.
Ellei aukea, ilmoita siitä tähän perään, niin foorumin moderaattori korjaa asian.

Last edited by Marko (19.03.2014 10:22:09)

Marko Timonen

Re: Jäsenalue?

Miten nyt 2014 jäsenmaksun maksaneille?

In Huk Lab we trust