Topic: Onko heittelyt hyytyneet? Sunnuntaina 19.11. Yyteriin?

Näyttäisi nämä loputkin lumet lähtevän sunnuntaihin mennessä ja ilmaksi on luvattu hyvä +4 asteen puolipilvinen. Klo 13:30 - onko kiinnostuneita? Meidän lössistä voisi muutama olla lähdössä.

-JussiM

Re: Onko heittelyt hyytyneet? Sunnuntaina 19.11. Yyteriin?

Ei ole heittelyt hyytyneet, mutta sunnuntaisin ei olla käyty. Päätellen viestisi vastausinnosta tilanne lienee kuitenkin se, että "vanhat parrat" ei lajia "talvella" harrasta (vaikkei Porissa oikeasti talvea olekaan).

Minulle toki passaisi paiskoa muovia myös sunnuntaisin vkokisan merkeissä. Mutta silloin pitäisi tietysti sopia kellonaika ja katsastaa yleinen mielenkiinto...

- Kärpät -

Re: Onko heittelyt hyytyneet? Sunnuntaina 19.11. Yyteriin?

Terve!
Tekisi mieli taas vähän heitellä lättyä Yyterissä.
Nostakaapa käsi ylös ne jotka haluaisivat lähteä pelaamaan
vaikka ensi sunnuntaina ja ehdottakaa jotain kellonaikaa.
Ettei tartte yksin mennä.

Niin ja sellane homma vielä, että Ulvilaan tuotiin takaisin kori ja tee-paikka mäelle että taas on koko rata käytössä.

Lauri Lousti

Lauri Lousti

Re: Onko heittelyt hyytyneet? Sunnuntaina 19.11. Yyteriin?

Kyllä kiinnostusta löytyy ja haluja siis kiekkoilemaan. Sovitaan vain joku sopiva kello? esim.klo 13.00 sopii mulle. Olen menossa Turkkusee Ti-Ke kyläilemää siinä samalla heitetään  pari rataa sillee kokeeks. Toisin sanoen olen tulossa menossa Yyteriin sunnuntaina klo.13.00,kaikki kärpät ja minkit mukaan myös patasydämet oho nyt lipsahti.

Pasi A

Re: Onko heittelyt hyytyneet? Sunnuntaina 19.11. Yyteriin?

Koetan olla su klo 13.00 paikalla.

- Kärpät -

Re: Onko heittelyt hyytyneet? Sunnuntaina 19.11. Yyteriin?

joo onhan toi klo 13 järjestettävissä, että pyrin olemaan siellä silloin ja kaverikin tulee mukaan.

Lauri Lousti

Lauri Lousti