Topic: Viikkokisat Yyterissä 8.10.

vähärauman varis kirjoitti:
eikö veretä syksyn "viimeinen" viikkokisa Yyterissä koko porukalla, junnut kerätään kyliltä kyytiin. JK.olen kuski T:Pasi

Talkoissakin oli tästä jo puhetta, joten pidetään sunnuntain viikkokisat 8.10. Yyterin uudistetulla radalla.
Kokoontuminen Yyterin rannan parkkiksella klo 17:00.
Radalla on 11 väylää ja kulku hitaanpaa kuin Ulvilassa, joten yksi kierros riittänee.

Kyytiä tarvitsevat ottakoot yhyeyttä autollisiin!

Itse en ehkä pääse sunnuntain kisaan, mutta menkäähän tekemään uusi rataennätys! Radan par on 35 ja avajaiskierroksella, talkoissa Tommi Airaksinen heitti rataennätykseksi 37.

Pasi jo viittasi "viimeiseen" viikkokisaan. Halutaanko viikkokisoja vielä jatkaa, siirrytäänkö talviunille, vai jatketaanko suoraan talvikauteen? (Lue viesti talvisarjasta.)

Marko Timonen

Re: Viikkokisat Yyterissä 8.10.

Vieläkö jatketaan viikkokisoja, jos niin missä? Yyterissä vai
Ulvilassa? Aikastetaanko kenties lähtöaikaa?

Lauri Lousti smile

Lauri Lousti

Re: Viikkokisat Yyterissä 8.10.

Täältä löytyy yksi kannatusääni, että pidetään!

Mieluummin Yyterissä...ja vaikka neljältä, niin ehtii heittämään pari kiessiä.

Viime kisahan heitettiin aika isolla porukalla ja yhtenä ryhmänä, mutta ei se ainakaan minun mielestäni haitannut lainkaan - päin vastoin. "Uudella" radalla on ihan kiva nähdä millaisia reitinvalintoja ja heittoja porukka tekee päästäkseen kilistelemään ruosteisia kettinkejä.

-JussiM

Re: Viikkokisat Yyterissä 8.10.

Ilman muuta jatketaan ja mielestäni läpi talven. Yyteri on hyvä paikka - erityisesti kunhan päästään pakkasille. Mutta toki aina välillä voidaan nakella Ulvilassakin.

Kellonajaksi ehdotan puoltapäivää. Silloin on aamiaiset syöty eikä päivällinen ole vielä lähelläkään. Ja kun puoliltapäivin aloittaa niin valoa riittää läpi talven riittävästi.

Eli oisko ensi viikon vkokisa Yyterissä kello 12.00 vai myöhemmin?

- Kärpät -

Re: Viikkokisat Yyterissä 8.10.

Jatketaan minunkin puolesta. Tosin viikottaisesta ei vielä tiedä, kun ei ole tuota talvikokemusta. Jos se mukavalta tuntuu niin sitten.

Klo. 12.00 voi olla huono aika, jos on viikonloppuna jossain reissussa (ja tällä tarkoitan muuta kuin lauantaiyön kaupunkikierrosta). Osallistujiakin voisi olla enemmän mukana, jos aloitus on vaikka aikasintaan siellä klo. 16.00? Sitten kun tulee lunta, niin kyllä sitä näkee.

Re: Viikkokisat Yyterissä 8.10.

Elikä jos on klo 16.00 Yyterissä, niin siellä on sitten
muitakin pelaajia. Ettei yksin tartte kiertää, vaikkei siinä
mitään vikaa ole, niin on se aina mukavempaa kiertää porukalla.

_______________
   Lauri Lousti

Lauri Lousti

Re: Viikkokisat Yyterissä 8.10.

Minä olen ainakin paikalla.

Jussi hei - lumi ei valaise, jollei siihen osu valoa smile

- Kärpät -

Re: Viikkokisat Yyterissä 8.10.

Jep, ja minä yritän myös mahdollisesti tulla. Ja tottakai muutkin tulee.

Jussi hei - lumi ei valaise, jollei siihen osu valoa smile

En ole noin väittänyt (näin jälkikäteen tarkastellen)

Sitten kun tulee lunta, niin kyllä sitä näkee.

Eli kun lunta tulee, niin kyllä sitä lunta näkee myös.  wink

Ja en jaksa nyt alkaa etsimään todistusaineistoa miksi lumisena talvena näkee paremmin kuin lumettomana, mutta oletan, että maassa oleva lumi kykenee ottamaan itteensä paremmin taivaan valot tähtineen ja valaisemaan ympäristöänsä paremmin kuin hiekka. Ja jos tästä keskustelu vielä jatkuu, niin siirretään/aloitetaan ne tuolla löpinäalueella.

Re: Viikkokisat Yyterissä 8.10.

Ei missään nimessä jatketa lumikeskustelua. Jos sinä näet lumisissa olosuhteissa pimeässä niin kateeksihan minulla vaan käy.

- Kärpät -

Re: Viikkokisat Yyterissä 8.10.

Jatkuuko pelit vielä huomenna sunnuntaina Yyterissä, jos niin oliko se kolmen aikoihin vai miten? Onkos joku tulossa, ettei tarvitse yksin mennä. Tulen itse jos ei ole kovin huono keli.


Lauri Lousti

Lauri Lousti