Topic: kiekkoja.... 7-10€ kpl

Raumalta käsin nyt kiekkoja 10€ kpl

D-line ja dx on 7€

kiekkolistaa löytyy osoitteesta http://raumanfrisbee.net/files/kiekot.htm

samoin  nyt saa edullisesti Latitudee jos on nopee.
Tilaus lähtee 2 päivän sisällä

...ainiin kasseja on mahku tilata kans tuolta Latitudelta

mut soittoo mulle jos on kiinnostusta et kerkee mukaan

-kaitsu-
050-3572712

Last edited by vesakai (04.05.2009 09:23:20)

Re: kiekkoja.... 7-10€ kpl

Onko jollakin käyttämättömiä kiekkoja, joista haluaa päästä eroon edullisesti? Saisin palkinnoksi yhden ryhmä rämän kiekkogolf-kisoihin. Eli aloittelijalle, miehille sopivia kiekkoja?

En siis ole Kaitsun hintoja tinkaamassa, vaan voisin ostaa harrastajien virheostot pois kaapista.

Last edited by Jussi A (04.05.2009 09:41:44)

Re: kiekkoja.... 7-10€ kpl

Latituden tilaus lähti jo. Ylimääräistä on tulossa jos vielä Matti Myöhäisiä jotka haluaa esim uutta Strikeria tai XXX:ää. Myös muita malleja saatavana.

Ja vielä on kiekot tarjouksessa Porin SM kisoihin saakka, mutta varattava etukäteen jos haluaa maksaa vasta kisoissa (Kiekot on mulla mukana)
Käy valitsemassa omasi. http://raumanfrisbee.net/files/kiekot.htm Vielä löytyy esim. Groovee ja Bossia First Runina 10€ hintaan mitä ei saa muualta ja muutama GM ja Maniac, etc....

Kisojen ajan (la-su) tulee olemaan samat hinnat kun Jussilla. Ja mun tarjouskampanja loppuu tuolloin

t.kaitsu

Re: kiekkoja.... 7-10€ kpl

HINTAROMAHDUS ! ! sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan smile

Loput Innovat + Paljon Millenniumia + muut kiekot tarjouksessa käy valitsemassa omasi.
http://raumanfrisbee.net/files/kiekot.htm
Vielä löytyy esim. Groovee ja Bossia 10€ hintaan ja perus Millennium 8,5€

Uusi Latituden tilaus lähti ja tulossa kaikki udet mallit. Myös kassit tilauksessa. Tulee myyntiin edulliseen hintaan kunhan saapuvat. Nettisivut aukeavat vielä kesän aikana.

t.kaitsu

Lahjattomat treenaa, muut heittää Latitudella

Last edited by vesakai (18.06.2009 09:59:15)

Re: kiekkoja.... 7-10€ kpl

Joo voisin napata tosta auroran 175 grammasena ja omegan

koskahan tollasseet löytäs perille?

Re: kiekkoja.... 7-10€ kpl

Mulle kelpaisi myös tuommoinen Omega SS, 175 grammaa olisi hyvä paino.

Lauri Tammisto.

Re: kiekkoja.... 7-10€ kpl

nyt o kiekot just vähissä, mutta käykää kattoon lista niin otan mukaan sunnuntaina mitä tarttee

http://raumanfrisbee.net/files/kiekot.htm

-kaitsu-

Re: kiekkoja.... 7-10€ kpl

vesakai wrote:

nyt o kiekot just vähissä, mutta käykää kattoon lista niin otan mukaan sunnuntaina mitä tarttee

http://raumanfrisbee.net/files/kiekot.htm

-kaitsu-

Kaitsu, nappaas noita PD:tä (varsinkin jos ovat first run) mukaan sunnuntaina, ni väännetään niistä jotai kauppaa... samoin noi omegat o vieläki lähel sydäntä, joten mahduta autoon... pyyhkeistä Sebu tais jo mainita?

-MJ-

Last edited by MikeJones (15.08.2009 02:48:58)

Vain voitolla on väliä!

Re: kiekkoja.... 7-10€ kpl

Onko sulla mustia SS omegoita ?? Jos on voisin jossain välissä niitä pari zipaletta ostaa...

Elias M

Re: kiekkoja.... 7-10€ kpl

Elzux wrote:

Onko sulla mustia SS omegoita ?? Jos on voisin jossain välissä niitä pari zipaletta ostaa...

jaa-a kyl niitä oli pari kappaletta, mutta tarkistan ku pääsen takas kotio maanantaina

Re: kiekkoja.... 7-10€ kpl

vesakai wrote:
Elzux wrote:

Onko sulla mustia SS omegoita ?? Jos on voisin jossain välissä niitä pari zipaletta ostaa...

jaa-a kyl niitä oli pari kappaletta, mutta tarkistan ku pääsen takas kotio maanantaina

No ? Oliko ?

Elias M

Re: kiekkoja.... 7-10€ kpl

Elzux wrote:
vesakai wrote:
Elzux wrote:

Onko sulla mustia SS omegoita ?? Jos on voisin jossain välissä niitä pari zipaletta ostaa...

jaa-a kyl niitä oli pari kappaletta, mutta tarkistan ku pääsen takas kotio maanantaina

No ? Oliko ?

no eipä ollu enää mustia omenoita, mut nättejä P2:sia ois mustana

Re: kiekkoja.... 7-10€ kpl

P2 ei kyllä kiinnosta. Omegoita jos olis ollu, ni ne olis kiinnostanu..

Elias M

Re: kiekkoja.... 7-10€ kpl

Elzux wrote:

P2 ei kyllä kiinnosta. Omegoita jos olis ollu, ni ne olis kiinnostanu..

juu ei se mtn ... se o kyl käytännössä sama kiekko eri logolla smile

Re: kiekkoja.... 7-10€ kpl

Huonoja kokemuksia P2:sta.. Mitä itse vertasin niin kyllä omega on hieman parempi joka tapauksessa smile))

Elias M

Re: kiekkoja.... 7-10€ kpl

Elzux wrote:

Huonoja kokemuksia P2:sta.. Mitä itse vertasin niin kyllä omega on hieman parempi joka tapauksessa smile))

Älä yritä väittää kun et kuitenkaan mistään mitään tiedä. wink big_smile big_smile

Re: kiekkoja.... 7-10€ kpl

JMansikka wrote:
Elzux wrote:

Huonoja kokemuksia P2:sta.. Mitä itse vertasin niin kyllä omega on hieman parempi joka tapauksessa smile))

Älä yritä väittää kun et kuitenkaan mistään mitään tiedä. wink big_smile big_smile

Hiljaa.. Tiedän enemmän ainaki ku sä smile


(Veljesten välistä kamppailua) Älkää välittäkö big_smile

Elias M

Re: kiekkoja.... 7-10€ kpl

Ne veljesten väliset kamppailut voi varmaan hoitaa kotona.

Last edited by vipe (09.09.2009 21:12:41)

Re: kiekkoja.... 7-10€ kpl

Vieläkö löytyy P2 ? Voisin olla kiinnostunut... Ei olekkaan niin huonoja ku luulin.. Aviaarit jää luultavasti pois.

Elias M