Topic: Pikalähtö ulvilaan!!!

Huomenna klo 11 järjestetään äärimmäisen epävirallinen kisa ulvilan radalla, ennaltamääräämättömällä layoutilla. Mukaan mahtuu kaikki halukkaat. Kisamaksun voi maksaa suoraan allekirjoittaneen bägiin. Palkintoja jaetaan vain ja ainoastaan minun kesken. Heittäjiä paikalla on ainakin 2. Tervetuloa!

Vain voitolla on väliä!

Re: Pikalähtö ulvilaan!!!

Kun "voitolla on väliä" lähtee nyt treenaa Ulvilaan niin veikkaan vaan,että vuoden ekassa SM-kisassa ollaan ylikunnossa;).Mulla on hyvä syy olla pois koska mul ei oo"varpaita",niin ja onhan tuo kuntopohjakin kohdillaan...no nii.

Pasi A

Re: Pikalähtö ulvilaan!!!

Äärimmäisen epävirallinen kisasarja ulvilassa saa jatkoa tänään n. klo 13oo. Osallistujia ainakin minä. Ts. Menen heittelemään, tulkaa mukaan, arskakin paistelee.

Heit lujempaa!

Re: Pikalähtö ulvilaan!!!

Lauantaina jatkamme kisasarjaa ulvilassa n. klo 10:30 alkaen. Tervetulleita ovat erinäköiset ja kokoiset heittäjät! Tällä kertaa lupaan olla riistämättä muiden rahoja. Nautitaan vaan hienosta säästä! ILMOITTAUTUKAA!!!

Vain voitolla on väliä!

Re: Pikalähtö ulvilaan!!!

Meneeks joku huomen Ulvilaa? I know I am.

Heit lujempaa!

Re: Pikalähtö ulvilaan!!!

Muuten kyllä, muttei ole aikaa smile Maybe next time...

Vain voitolla on väliä!

Re: Pikalähtö ulvilaan!!!

Huomenna klo 11:00 Ulvilaan!!!

Onko menossa mukana muitakin?

Vain voitolla on väliä!

Re: Pikalähtö ulvilaan!!!

Homma seis! Siirretään tuo pelipäivä keskiviikolle (18.3)!!!

Vain voitolla on väliä!

Re: Pikalähtö ulvilaan!!!

Vielä ehditään ennen lumien sulamista!

Eli huomenna tiistaina (31.03.09) Ulvilaan noin klo 10:30. Mukaan jos kykenee!

Vain voitolla on väliä!

Re: Pikalähtö ulvilaan!!!

Muuten voisinkin lähteä, mutta ruokatuntini käy jo lyhkäseks.

Pasi A

Re: Pikalähtö ulvilaan!!!

Huomenna klo 13:00 lähtee kärkipooli liikkeelle ulvilan ykköseltä. Tervetuloa mukaan! Luvassa myös treenikierros porin rataa...

Vain voitolla on väliä!

Re: Pikalähtö ulvilaan!!!

huomenna 25.5 joku vois lähtee seuraks ulvilaan heitteleen?! siinä joko neljän ajoissa tai sitte puol kuudelta?! oisko vapaaehtoisia? big_smile