Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

Päivittelin. Nyt kaiketi pitäs olla ok, ainakin niitten perusteella mitä on ilmoteltu.

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

Jaa kappas mestarit kisaa ja varikset saunoo samana viikonloppuna, kun saavun poriin. Joten käytännössä kerkee pelaamaan kolme tai neljä matsia. Perjantai-illalla yksi tai kaksi matsia, lauantaina ennen saunailtaa yks ja sunnuntaina ennen viikkokisoja yksi. Nyt rohkeesti aikoja sopimaan!

Last edited by Markus (10.06.2011 19:04:44)

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

rikuzhi wrote:

Päivittelin. Nyt kaiketi pitäs olla ok, ainakin niitten perusteella mitä on ilmoteltu.

Matiaksen sukunimi on väärin wink

Vain voitolla on väliä!

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

Ennenki pistäny matun sukunimen väärin smile Mut make, voitas ottaa perjantaina pelit?

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

rikuzhi wrote:

Mut make, voitas ottaa perjantaina pelit?

Sopii. Oon varmaan joskus kuuden aikoihin porissa, käykö heti sillon?

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

Markus wrote:

Sopii. Oon varmaan joskus kuuden aikoihin porissa, käykö heti sillon?

Sopii

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

Edessä on tiukka kisaviikko reikäpelejä, joka huipentuu viikonloppuna Masteriin.
Ma Pasi, ti Jari ja ke Tuomas.  smile

Last edited by Marko (11.06.2011 11:06:33)

Marko Timonen

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

Arenan alue on suljettu ennekoitua aiemmin Farmari messujen rakentamisen vuoksi. Väyliä A5 - A9 ei voi pelata, koska ne ovat aidatulla alueella.
Keskeytetäänkö reikäpelien pelaaminen, vai pelataanko vajaalla radalla tai niin, että pelataan jotkut 5 väylää kahteen kertaan?

Marko Timonen

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

Mitä mieltä olette jos ei keskeytetä mut pelattais vaan p1-p12 kierros ja sit vielä p1-p8+p12?

Tosin jazzien ajaks keskeytys kun p10-p12 ranta täynnä ihmisiä.

Tuolla tulis se 21 väylänen reikäpeli kierros kun areenakin niin kauan pois käytöstä.

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

Miks kierroksessa tarvis olla just 21-väylää? Luulis A1-A4 + porkka yhdistelmällä ny jatkoon menijät selviivän. Pudotuspeleissä sit kesän loppupuolella koko rataa..

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

Niino toi oli vaan ehdotelma.

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

Olisihan se suotavaa että tulokset olisi vertailukelpoisia? Varsinkin jos tulee tasapisteitä erilohkoista (parhaat kolmoset) niin jostain se ero olisi saatava näille... Mutta tosiaan vaikuttaa vain tulosten tasapuolisuuteen ja vertailukelpoisuuteen. Muuten mulle ihan sama big_smile

Jos sovitaan jotain muita pelikierroksia, niin sopikaa ENNEN kierroksen alkua parin kesken miten pelaatte, ettei sitten jälkikäteen itketä...

Vain voitolla on väliä!

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

Radan mitta voi olla mitä vaan. A1-A4 + porkka on minunkin mielestäni paras vaihtoehto.

Tulokset ovat jo nyt suoraan vertailukelpoisia. Jos ollaan tasapisteissä niin järjestetään lyhyt (tai halutunlainen) uusinta (tämähän koskee vain niitä kolmanneksi sijoittuneita).

- Kärpät -

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

Rapsunalle wrote:

Areenan aidassa on kyllä kahdessa kohtaa reikä, josta pääsee, mutta tätä ei varmaankaan suositella.

Kävin eilen radalla kiukkuisena ja avasin aidan A5:n tiin vierestä ja jätin sen auki. Mua ennen sinne oli jo mennyt pelaajia, mutta en tiedä mistä he olivat sinne kiivenneet.

Tänään muutin linjaani keskusteltuani Farmarin rakentamisesta vastaavan kanssa ja koettaessani saada rataa Masterin käyttöön.

A1 - A4 + Porkka on hyvä.

Marko Timonen

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

Äh, tarkoitin kyllä sitä, että jos pelataan 21 väylää tai pelatavaan 16 väylää, niin lopputuloksen kohdalla voi voittajalla olla plakkarissa vaikka 2 väylävoittoa enemmän. Vähän kuin lätkämatsissa pelattaisiin vain 40min. smile Ja jos taas tätä statistiikkaa käytetään parhaiden kolmosten löytämiseen, niin mielestäni sillä on merkitystä. Tämä ei vaikuta minuun mitenkään kun jatkossa olen jo, mutta ihan ajattelin vain vielä pelaamattomien kaverien "etua".

Edit: Karsintamatsitkin tietysti voi pelata, ihan sama siinäkin mulle big_smile

Last edited by MikeJones (13.06.2011 15:44:26)

Vain voitolla on väliä!

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

Kuten Rapsunalle sanoi, tuo voitettujen väylien määrä ei oikein toimi reikäpelissä mittarina. Peli yleensä keskeytetään, jos toinen ei voi enää saada kiinni, mutta voidaan kuitenkin pelata loppuunkin. Ainoa reilu ratkaisu tasatilanteissa lienee karsivien väliset karsintareikäpelit.

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

MikeJones wrote:

Tämä ei vaikuta minuun mitenkään kun jatkossa olen jo...

Entäs, jos Jussi voittaa kaikki loput pelinsä ja Matias kaikki muut paitsi Jussin?

Asiaan: edellä on tullut jo kaikki oleellinen ilmi. Reikäpelissä ainoa mahdollisuus tasapisteselvityksiin on jonkinmoinen uusinta. Reikävoittoja ja muita erojakin voidaan laskea, mutta tällöin jokainen peli olisi pelattava täsmälleen samalla radalla ja samoilla väylillä. Nyt esim. minä olen pelannut jo kolme eri layouttia.

- Kärpät -

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

roberd wrote:

Entäs, jos Jussi voittaa kaikki loput pelinsä ja Matias kaikki muut paitsi Jussin?

Niin ja mahtoiko meillä olla mikon kanssa tasapeli juuri ennen A5:sta wink Minun puolesta voidaan käydä vaikka Yyterissä tai Ulvilassa pelaamassa.

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

Jussi A wrote:

Niin ja mahtoiko meillä olla mikon kanssa tasapeli juuri ennen A5:sta wink

lol

- Kärpät -

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

Karsintamatseille sit myös pistetään joku raja, koska ne pitää olla pelattuna smile

ps. Jari, ei Jussi mittää voita wink

Vain voitolla on väliä!

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

MikeJones wrote:

ps. Jari, ei Jussi mittää voita wink

Arvelinkin sun laskeneen itsesi _käytännössä_  jatkoon smile

- Kärpät -

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

Kansa on puhunut!

Rata formaatti on farmari messujen / Jazzien vuoksi A1 - A4 + P1-P12.
Tosin Jazzien aikaan ei pelata mut sillon on jo pudotuspelit menossa et ne voi olla hyvin tauolla. Kuten myös pidetään taukoa 1.-4.7 millon on ne farmari messujen päivät.

Jos lohkossa on jaetulla kakkossijalla 2 pelaaja mitkä on pelannut keskenään tasan, he pelaavat uusinta matsin käyttäen sitä rata formaattia mikä on sillä hetkellä voimassa. Jos uusinta matsi päättyy tasapeliin niin pelataan sudaria alkaen A1 väylältä niin kauan kunnes jompi kumpi voittaa. Muuten paras kakkonen katsotaan niitten kahden pelaajan keskenäisestä reikäpelistä.

Lohkojen parhaat kolmoset pelaavat reikäpeliä sen hetkisellä rata formaatilla. Ne kaksi kenellä on eniten pisteitä kierroksen loputtua pääsevät jatkoon, jos kaikki tasapisteissä niin sudaria alkaen A1.

Oletusarvo oli se että kaikki jotka ilmoittautuu reikäpeleihin myös kerkeivät pelata alkulohkon kaikki pelit 30.6 mennessä. Olihan tässä 2kk aikaa pelata.

Ja Jussille tosta Ulvilassa/Yyterissä pelaamista, niin eikös topicci jo kerro? smile

Btw, oonko unohtanu merkata Tuomaksen / Laurin / Annan / Matun sekä Markuksen maksut vai onko joku teistä vielä maksamatta?

Nyt unohtu varmaan tästä jotai tärkeetäkin mut ehkäpä se palautunee mieleen...

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

Noni, eiköhän me tästäkin joku pottureikä löydetä wink

Mut Markus maksoi prodiscus-kisassa omansa...

Vain voitolla on väliä!

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

MikeJones wrote:

Noni, eiköhän me tästäkin joku pottureikä löydetä wink

Mut Markus maksoi prodiscus-kisassa omansa...

Niin vähän muistelinki, ja sillon tais annakin maksaa mutku ei muista ni ei muista smile

Re: Kirjurinluodon reikäpeli mestaruuskisat 2011

rikuzhi wrote:

Ja Jussille tosta Ulvilassa/Yyterissä pelaamista, niin eikös topicci jo kerro? smile

No miksi sitten Messipojanpuistossa pelataan? wink Yritin tuoda erittäin huonolla menestyksellä ilmi oman mielipiteeni pelattavasta radasta: minulle on aivan sama, millä layoutilla (tai missä) pelataan, kunhan pelataan.

Eetu, Rami, Matti, Matias: Huomenna tiistaina reikäpeliä aikasintaan 19.30 alkaen? Ehtiikö kukaan?