Topic: Viikkokisat 14.7 Klo 18:00 P1

Kiertäkää porkka 2x alottaen p1 kello 18:00
Scoret mukaan kun mie en usko et kerkeen tulemaan paikalle

Re: Viikkokisat 14.7 Klo 18:00 P1

Hou hou!! Voitasko hoitaa tää pesisväen opastus ensin ja pelataan viikkokisat perään?

Siirsin Annan viestin tuolta Yleistä osiosta / Pesistä, koskien opastusta:

"Satakunnan pesäpallo lupasi lainata mailat ja pallot pesisiltaamme. Löimme myös lukkoon frisbeegolfopastuksen pesäpalloleirin ohjaajille 14.7. porkassa.  Kellonaika on vielä auki mutta 17.30 on aika lähellä totuutta. Päivä on viikkokisapäivä, mutta koska pesisväki siirtyy kesäteatterille jatkamaan bileitä about seitsemältä, voitais ehkä siirtää viikkokisat alkamaan opastuksen jälkeen?
Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee opastamaan sillä porukkaa saattaa olla 20-40 henkilöä. Nyt on hyvä mahdollisuus saada suuri määrä urheilullisia ihmisiä innostettua lajin pariin, joten koitetaan hoitaa homma kunnialla kotiin!
Laitan tarkemmat kellonajat foorumille heti kun saan niistä tiedon..."
-Anna

Last edited by Marko (13.07.2010 20:00:37)

Marko Timonen

Re: Viikkokisat 14.7 Klo 18:00 P1

Paikalla ollaan niin opastamassa kuin viikkokisoissakin.

Lauri Tammisto.

Re: Viikkokisat 14.7 Klo 18:00 P1

Tällä pesisyhteyshenkilöllä on ollut ilmeisesti niin kiire että hän ei ole yhäkään ilmoittanut opastusaikaa vaikka olen yrittänyt kysellä. Jos huomenna päivällä jotain kuuluu, laitan ajan foorumille -jos ei, pelataan viikkokisat kuudelta ilman opastusta.

tosi ärsyttävää kyllä että asia jää heidän puoleltaan roikkumaan näin, mut ei oteta paineita...

Re: Viikkokisat 14.7 Klo 18:00 P1

NO NIIN - NYT KUULOLLE KAIKKI RADALLE KYKENEVÄT!!!

Ilmeisesti sairastumisen vuoksi opastusillan järjestely on tökkinyt mutta tänä aamuna Päivi Pessi-Järvenpää otti yhteyttä ja kyseli että voimmeko vetää homman läpi.

Ilmoittautuneita on 55!

Heidän bussikuljetuksensa saapuu porkan P1 parkkipaikalle Herra Kaijansinkon johdolla n. klo 18.45. (mä olen paikalla viimeistään 18.30 )

Marko vetäisee aluksi läpi lyhyen ja ytimekkään esipuheen lajista, ja sen jälkeen voisimme heittää muutaman hyvin organisoidun harjoitusheittokierroksen viereisellä hiekkakentällä. Sitten jakaudutaan pienempiin ryhmiin ja pelataan radalla ne väylät jotka eivät ole vesien vieressä:  2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, ehkä 11.  Niin moneen ryhmään laitetaan mukaan opas kun meitä variksia riittää. Pelataan varmaan n. tunnin verran mutta koska heillä ei ole kovin tiukka aikataulu niin sovitaan paikan päällä koska lopetetaan. Scoret ja kynät olis kivat jos jollain niitä on?

Viikkokisaa täytynee varmaan aikaistaa tai se pitää pelata opastuksen jälkeen. Pahoittelen. Mä passaan kun käsi vähän kipeytyi pesishommissa.

Nähdään illalla !!!

-Anna

Re: Viikkokisat 14.7 Klo 18:00 P1

Ehdotan, että kisataan opastuksen jälkeen.

Marko Timonen

Re: Viikkokisat 14.7 Klo 18:00 P1

Eli koska noi viikkokisat tarkalleen on ? Puol kasilta?

Elias M

Re: Viikkokisat 14.7 Klo 18:00 P1

Elzux wrote:

Eli koska noi viikkokisat tarkalleen on ? Puol kasilta?

Opastuksen jälkeen mutta olet tietenkin mukana opastuksessa niin tarkalla ajalla ei ole väliä. wink big_smile

Lauri Tammisto.

Re: Viikkokisat 14.7 Klo 18:00 P1

Lauri T wrote:
Elzux wrote:

Eli koska noi viikkokisat tarkalleen on ? Puol kasilta?

Opastuksen jälkeen mutta olet tietenkin mukana opastuksessa niin tarkalla ajalla ei ole väliä. wink big_smile

Hmm.. En tiedä jaksanko lähteä opastamaan wink big_smile

Elias M

Re: Viikkokisat 14.7 Klo 18:00 P1

olen mukana kummassakin

Re: Viikkokisat 14.7 Klo 18:00 P1

Jumankauta sinne tulee väkeä?:o

Re: Viikkokisat 14.7 Klo 18:00 P1

Opastuksessa olen messissä (:

Elias M

Re: Viikkokisat 14.7 Klo 18:00 P1

Opastus sujui taas hienosti, vaikka väkeä olikin noin paljon. Pesisohjaajat olivat tyytyväisiä. Hieno homma!

Kiitokset kaikille opastajille !  smile

Osa porukasta ehti vielä myöhäiselle parigolfkiessille.

Marko Timonen

Re: Viikkokisat 14.7 Klo 18:00 P1

Kierrettiin kertaalleen porkka parigolffina!

1. Tommi M & Lauri T 33
2. Riku H & Matti L 37
3. Elias M & Santeri M 39

Re: Viikkokisat 14.7 Klo 18:00 P1

Me heitettiin santu kans kyl huonosti : D .. Putti ei oikee pelannu kummallakaa : D

Elias M

Re: Viikkokisat 14.7 Klo 18:00 P1

ainoo mikä onnistu oli se p10 avaus  : D

Re: Viikkokisat 14.7 Klo 18:00 P1

Älä : D Ja mun lähestymine ; )

Elias M