Topic: Viikkokisat 2.9. klo 17:30 KFP

Sama rata...  HUOM! Muuttunut starttiaika!

Minä en tule...

Last edited by MikeJones (01.09.2009 17:54:27)

Vain voitolla on väliä!

Re: Viikkokisat 2.9. klo 17:30 KFP

Eikös kannattaisi aikaistaa aloitusajankohtaa, koska yhdeksältä alkaa kiekot katoamaan jo taivaan rantaan? Vai otetaanko glow-kiekot föliin?

Re: Viikkokisat 2.9. klo 17:30 KFP

Ne jotka ei ole päivätyössä niin ei pääse aikaisemmin.

Paska heittäjä pystyy mihin vaan!

Re: Viikkokisat 2.9. klo 17:30 KFP

Minä olen päivätyössä ja pääsen vaikka 15.05.

No ehtiikö Sami 17.30?

Re: Viikkokisat 2.9. klo 17:30 KFP

Nipin napin onnaa!

Paska heittäjä pystyy mihin vaan!

Re: Viikkokisat 2.9. klo 17:30 KFP

Minun puolestani sunnuntai kisoja voi aikaistaa vaikka tuntikaupalla.

Paska heittäjä pystyy mihin vaan!

Re: Viikkokisat 2.9. klo 17:30 KFP

Hmm... enpä tullut ajatelleeksi! Nämä keskiviikon viikkokisathan pitää lopettaa talvikaudeksi muutenkin, joten nyt varmaan vietellään jäähyväisiä? Pistetään sen kunniaksi 17:30 starttiin!

Sunnuntaisin aloitusaikaa on huomattavasti helpompi aikaistaa ja talvella pelaaminen voisi alkaa vaikka klo 12!

Vain voitolla on väliä!

Re: Viikkokisat 2.9. klo 17:30 KFP

Hitto, kun täällä on fiksua porukkaa. Totta viserrätte. Su voitais pelata kuitenkin ns. illalla vaikka klo. 16.00?

Mutta mutta miksi ke kisat PITÄÄ lopettaa? Onko nyt kyseessä joku vk-järjestäjän sääntöpykälä ö?

Re: Viikkokisat 2.9. klo 17:30 KFP

Ehdottaisin, että viikkisajoissa mentäisiin suoraan semmoiseen aikaan, mitä voidaan pitää läpi talven. Ensi kuun lopulla kuitenkin aurinko laskee jo puoli viideltä, niin tuo Jussin ehdottama klo 16 käy hyvin nopeasti liian myöhäiseksi..

Päivän pituuden vaihtelua on hyvä seurata vaikkapa tuolta: http://www.moisio.net/taivas/aurinkokal … 9&kk=5

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Viikkokisat 2.9. klo 17:30 KFP

Jep, tässä keskiviikossa on se paha puoli, että kohta niitä ei voi pitää edes klo 16 alkaen... joten ne ihan oikeasti pitää lopettaa talveksi. Markus löysi tuon piilotetun jyvän wink

Vain voitolla on väliä!

Re: Viikkokisat 2.9. klo 17:30 KFP

Tervehdys! Olisin kiinnostunut kans noista viikko kisoista eli joka edellyttää ilmeisesti liittymistä mustaanvarikseen.
Matun kanssa juttelin tänäpä ja se kerto vkl kisoista et lauantai olis ulvilan rata ja sunnuntai porin rata/radat.
Eli toimiiko homma niin että tuun vaan paikalle ja rahat kouraa ja frisbee ilmaa? smile

-Amatööri

Last edited by RamO (02.09.2009 01:13:53)

Re: Viikkokisat 2.9. klo 17:30 KFP

Viikkokisat on kaikille avoimet, on sitten jäsen tai ei.

RamO wrote:

Eli toimiiko homma niin että tuun vaan paikalle ja rahat kouraa ja frisbee ilmaa?

Viikonlopun kisat on Kansallisen sarjan kisat ja pelaajan pitää olla SFL:n jäseniä. Kts. : http://mustavaris.com/keskustelu/viewtopic.php?id=379  . ELI KYLLÄ, paikalle, rahat kouraan ja frisbee uutena jäsenenä ilmaan.

Re: Viikkokisat 2.9. klo 17:30 KFP

Kenellä tämän kisan tulokset & rahat?

Palautus Mikolle Expertin kassalle nimetyssä kuoressa!

Vain voitolla on väliä!

Re: Viikkokisat 2.9. klo 17:30 KFP

Scoret on mulla ja voittorahat kulutettu:)Loput fyrkat jussilla!

Tuutko ulvilaan illalla?meen fiksaa sitä koria.scoret olis mukana.

Paska heittäjä pystyy mihin vaan!