Topic: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Lähtijöitä? Kimppakyytejä? Hyviä heittoja? Anyone?

Vain voitolla on väliä!

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Tottakai kaikki varikset lähtee joukolla Suomen hienoimmalle mettäradalle kisaamaan, nih!

Itse häärin TD:n taustajoukoissa, mutta myös mukana kisaamassa.

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Markus wrote:

Itse häärin TD:n taustajoukoissa, mutta myös mukana kisaamassa.

Viimeisimmän Sappee-esityksen jälkeen Markuksen olisi syytä vakavasti harkita vain siellä taustajoukoissa pyörimistä. Niin nöyryyttävän tappion jälkeen mies ei olisi osannut edes kotiinsa.... Onneksi oli Honda-miehen kyydillä big_smile

Vain voitolla on väliä!

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Äijä rupes taas heti rönsyilee..aijai. Piti antaa vähän siimaa, ettet masentunu ja päättäny jättää kansallisia sen takia väliin. Paljon sitä siimaa kyllä pitikin antaa... wink

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Mä ilmottaudun mukaan. Hankoonkin aattelin meneväni, mutta se saa jäädä nyt välistä, liian kaukana. Mun pitää ajaa pe - la Hkiin ja sieltä poriin niin voisin mielellään tulla jonkun kyydissä sappeelle, osallistuen bensamaksuihin tietenkin. Eli ketä sappeelle olisi mahdollisesti Porista sunnuntaina ajelemassa?

Hyviä heittoja en tosin lupaa...

Heit lujempaa!

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Onks selkiytyny kellekää et onks menos ja millä? Lähinnä Porista kulkevia kyytejä kyselisin.
Kimppakyydit säästää luontoo!!

Heit lujempaa!

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Matu wrote:

Onks selkiytyny kellekää et onks menos ja millä? Lähinnä Porista kulkevia kyytejä kyselisin.
Kimppakyydit säästää luontoo!!

Mä olen kyllä menossa, mutta menopeli ja reitti vielä avoinna smile Ehkä lauantaina jo tampereelle lämmittelykierroksille... pitää katsoa wink Ilmoitan khyl...

MUITA?!?!?!? Missä Marko, Pasi, Jussi, Lauri, Jari, Juha, Sebastian ja Sami? (HUOM! nyt on lämmin ja kesä!!!)

Vain voitolla on väliä!

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Nääh, lauantaina ulvilaan virittää lähipeli kisakuntoo ja sit sunnuntaina aikasin lähetään sappeelle, sä (mikko) ajat big_smile

Heit lujempaa!

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Matu wrote:

Nääh, lauantaina ulvilaan virittää lähipeli kisakuntoo ja sit sunnuntaina aikasin lähetään sappeelle, sä (mikko) ajat big_smile

Pientä ongelmaa tuottaa myös tuo menopeli, jonka varalle kartoitan juuri vaihtoehtoja. Etupää kolisee sen verran, ettei pidempiä matkoja mielellään aja, varsinkaan jos joku on kyydissä big_smile Omalla hengellä niin väliä...

Mutta ei mahdoton suunnitelma olisi tuokaan... tarkistellaan...

Vain voitolla on väliä!

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Kärry hoidettu käyttöön. Lähtöpäivä ja aika pitää vielä tarkastaa smile Ehkä se lauantai voisi olla Ulvilaa / Poria lol

Vain voitolla on väliä!

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Mulle aukes just mahdollisuus et menisin jo lauantaina kans Tampereelle mut mut.. annetaan muhii ja katotaan loppuviikost tilanne.

Heit lujempaa!

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Muhi muhi...

Itse lähden liikkeelle Porista sunnuntaina aamulla. Mukaan mahtuu MAX 3 henkeä! 1 paikoista varattu Markukselle, joka astuu Honda-miehen armolliseen kyytiin Tampereelta. 1 paikan varaan toistaiseksi voimassa olevaksi Matiakselle, joka ilmoittanee tässä otsikossa tarpeensa kulkeville renkaille.

Vielä mahtuu mukaan!!! Varikset herätys!

Vain voitolla on väliä!

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Meneekö liian säätämiseksi jos otatte mut kyytiin tampereelta (vehmaisista) sunnuntaiaamuna? Tai sittenkin jos tulen johonkin huoltsikalle mistä nappaatte kyytiin. Maksan kyllä osuuteni bensoista kun eikö tampereelta ole kuitenkin sappeelle matkaa jonnin verran, että kimppakyyti kohdallaan?

Heit lujempaa!

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Onnistuu! Kerrot vain osoitteen mistä noudan niin kerron aikataulua tarkemmin. puh num?

Vain voitolla on väliä!

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Onko Matu menossa launtaina jonnekkin päin Tamperetta pelaamaan?

Edit: Eikös Honda käy höyryillä, eikä sappeellekkaan taida olla kuin se reilu 40 kilsaa? Itse ajattelin kuitata kyydit tuolla kyrsistä jaloimmalla, A-luokan putkihauella, joka ylväästi kantaa nimeä Atrilli! (Ei oon sattuessa saatan pitää oikeuden tarjota jotain tusinamakkaraa, kuten camping..)

Last edited by Markus (24.04.2009 16:53:34)

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Turhaan tarjoat kämppinkiä, koska kyseiseen suoleen en koske! Vain kaiken maailman sisälmyksistä, suolista ja silmistä koostuvat atrilli, poprilli ja uutena tulokkaana hiillos on hyväksyttyjen listalla!

Menovettä tosiaan ei juuri kulu tuolla matkalla, joten lahjontaa voi suorittaa vaikka ED-pulloilla big_smile

Vain voitolla on väliä!

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Heh mun navigaattori sanoo et kun porist ajaa pälkäneelle (sappeehan on siellä) 153km ja 2:25h mut sitkun laittaa välietapiks ton osotteen vehmaisissa missä oon ni tulee 150km ja 2:30h. Eli joutuu näköjään poikkee isommalta ja nopeemmalta tieltä hitaammalle mut ei näköjää paljoo big_smile

Mut joo ois makeet jos nappaisit Mikko mut sunnuntaiaamuna osotteesta:
Soinilankatu 15, Tampere. Ja alue on vehmainen mut sillä tiedolla tuskin mitään teet, olettaen, että Hondassa on navigare. Ediä pullossa vai tölkissä? Saako sitä ees tölkistä...

Ja Markus: pitikin kysymäni, että tulisitko lauantaina vaikka vihiojalle heittelemään joskus klo 15 jälkeen?

Numeroni laitoin yv:nä Markukselle ja Mikolle

Heit lujempaa!

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Joo tuo vihioja kyllä passaa, mut vähän epäilyttää et siellä ei klo 15 jälkeen mahu enää ees kääntymään, kun on niin hienoa ilmaa luvassa..noh sen näkee sit huomenna smile

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Juu no katotaan. Mä vaiks soittelen tosnoi ku pääsen tampereelle.

Heit lujempaa!

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Mahtuisko viel yks mukaan? Koskas lähtö ja mitäs kansalliseen kisaan osallistuminen maksaa?

Lauri Lousti

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Lauri L wrote:

...mitäs kansalliseen kisaan osallistuminen maksaa?

Kisaan maksaa pelkästään liiton jäsenmaksun, eli jos oot maksanu meen seuramaksun se tulee siinä mukana. Jos haluaa ratingit kisasta niin tarvii olla myös kilpailulisenssi/tai pdga-jäsenmaksu maksettu.

Edit: Niin ja kyytiasiaan Mikejones varmaan vastaa kuhna kerkee. Pitäisi hyvin mahtua vielä autoon.

Last edited by Markus (25.04.2009 13:53:45)

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Lauri, autossa on tilaa yhdelle. Mistä osoitteesta haen? Ilmoitan aikataulun tänään myöhemmin. Tavoite on olla perillä hyvissä ajoin, jotta saa vähän lämpöä otettua! (arvioin tämän hetkisen lähtöajan olevan noin klo 06:45 Porista/ 06:55 Ulvila) LAURI: pistä yksityisviestillä puh num!

Markus, kisa taitaa maksaa 5€? smile Kisamaksulla ei liene tekemistä jäsenmaksujen kanssa wink

Last edited by MikeJones (25.04.2009 15:04:51)

Vain voitolla on väliä!

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

MikeJones wrote:

Markus, kisa taitaa maksaa 5€? smile Kisamaksulla ei liene tekemistä jäsenmaksujen kanssa wink

Oikeassa olet. Kisaan osallistuakseen tarvii toki silti myös jäsenmaksut olla kunnossa.

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

Onnea tasonsa pitäneille variksille!

Vain voitolla on väliä!

Re: Kansallinen, Sappee, 26.4.09

MikeJones wrote:

MUITA?!?!?!? Missä Marko, Pasi, Jussi, Lauri, Jari, Juha, Sebastian ja Sami? (HUOM! nyt on lämmin ja kesä!!!)

Meikäläisen kausi alkaa 18.5. wink

Siihen asti fribaharrastukseni on koneen näpyttelyä ja puhelimessa lörpöttelyä yms. Välillä jo hengästyttää, mutta toisaalta tää on tosi nastaa.   cool
Jos ei nyt kuitenkaan joka vuosi rakennettais tällaista rataa avajaiskisoineen?  hmm

Oulu jää väliin vielä työkeikan takia. Turkuun ja Nokialle lähden jo pelaamaan. Sitten täytyy valita Tammisaaren tai Metallican ja Linkin Parkin välillä. Taliin ja EO 2009 olen jo ilmoittautunut.  smile

Marko Timonen