Topic: Karvalakkisarjan osakilpailun aikataulu 29.11. ??

Eli huutelenko oikealle forumille kysyessäni lauantain aikataulua?
Koska lauantain pelit alkaa ja onko paikkana yyteri vai ulvila?

Heit lujempaa!

Re: Karvalakkisarjan osakilpailun aikataulu 29.11. ??

Jaahas jaahas...onko jokku kisakki tiedos vai? Onko jollakki niist jottai inffoo?

Lauri Lousti

Re: Karvalakkisarjan osakilpailun aikataulu 29.11. ??

http://keskustelu.frisbeeliitto.com/vie … p;start=30

Ton mukaan pitäs olla kisat yyteris. Sunnuntain kisat on taas Raumalla ja sen aikatauluu näkee -> www.raumanfrisbee.net

Heit lujempaa!

Re: Karvalakkisarjan osakilpailun aikataulu 29.11. ??

Joo itsekkin aloin jo odotella, että koskakohan kisan aikataulu mahtaa tulla uunista ulos? Kukas muuten kisan TD:nä häärää?

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Karvalakkisarjan osakilpailun aikataulu 29.11. ??

Todennäköisesti suurinpiirtein seuraavanlaisella aikataululla toimitaan Yyterissä:

Kisa pelataan vakioradalla.
Kaikki pelaavat 2 kierrosta.
Kisa alkaa klo 10.00
Sarjat: avoin ja naiset
Osallistumismaksu 5¤

Markus, kysyit juuri itsellesi tehtävän. Eikös asia ole tällä klaari, että Markus toimii TD:nä?

Re: Karvalakkisarjan osakilpailun aikataulu 29.11. ??

Vares wrote:

...Markus, kysyit juuri itsellesi tehtävän. Eikös asia ole tällä klaari, että Markus toimii TD:nä?

Kyllä mä voin toimia TD:nä ei siinä mitään, mutta edelleen tarvitaan joku perjantaina illalla tai lauantaina aamulla käymään kunnostamassa tiit ja hakemaan Markolta kaikki oheiskrääsä, kuten kynät, mapit ja tuloskortit. Hoitaako Jussi ne?

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Karvalakkisarjan osakilpailun aikataulu 29.11. ??

Kyll kait uhraudun hakemaan oheiskrääsän.

Olihan siellä teet melko hyvässä kunnossa? Kumpareen päältä lava taisi uupua, mutta ei kukaan varmaan sellaista näillä tunneilla tee/valmista.

Re: Karvalakkisarjan osakilpailun aikataulu 29.11. ??

Vares wrote:

Kyll kait uhraudun hakemaan oheiskrääsän.

Olihan siellä teet melko hyvässä kunnossa? Kumpareen päältä lava taisi uupua, mutta ei kukaan varmaan sellaista näillä tunneilla tee/valmista.

OK, hyvä juttu. Lähinnä tarkoitinkin lumien putsausta laveteilta tai ainakin kenties tiipaikkojen merkkausta jollain, kun  ne lavetit tuskin lumen alta näkyy?

"play for show, work for dough" -Lloyba

Re: Karvalakkisarjan osakilpailun aikataulu 29.11. ??

Minä voin kiertää radan la-aamuna, mutta mulla ei oo harjaa. Olen kaupunkilainen. Olen paikalla 9.00.

Toivottavasti siellä ei ole lunta - niiltä lavoilta ei voi heittää, jos on vähääkään lunta. Tai voi, mutta silloin tulee ruumiita.

Ykköstii vaatii lisäksi joko siirtämistä nokkelampaan paikkaan tai lapiotöitä. Tuuli on tehnyt temput eikä normipaikalta voi heittää. Kolmosen tiiltä puuttuu lava, mutta se ei haittaa. Paitti niitä, jotka tarttee yli 4m vauhdin.

- Kärpät -

Re: Karvalakkisarjan osakilpailun aikataulu 29.11. ??

Hieno homma! Löytyhän TD:t ja kaikki muutkin tarvittavat virkailijat.

Tarkennetaan kisainfoa:
Kisa pelataan Yyterin vakioradalla.
Kaikki pelaavat 2 kierrosta.
Pelaajakokous 10.00
Kisa alkaa klo 10.15
Sarjat: avoin ja naiset
Osallistumismaksu 5¤

Laverit ovat varmaan näin talvella liukkaat, joten sopikaa pelaajakokouksessa teepaikat esim. laverin viereen.

Marko Timonen