Topic: Ulvilapäivien aikaan Parigolfkisa sunnuntaina 10.8.2008

Frisbeegolfin parigolfkisa Ulvilapäivillä sunnuntaina 10.8.2008

Liitokiekkoseura Mustavaris järjestää Ulvilan radalla Frisbeegolfin parigolfkilpailun  sunnuntaina 10.8.2007.
Nyt on erinomainen tilaisuus tulla tutustumaan frisbeegolfiin. Tule pelaamaan jonkun Mustavariksen pelaajan parina! Saat kiekon lainaksi sekä
pelikaverin ja opastajan kisaan. Omat peliparit ovat tietysti myös tervetulleita!

Kisa pelataan ns. best Shot-menetelmällä: Parin pelaajat heittävät aina peräjälkeen parin omalla heittovuorolla. Molemmat pelaajat heittävät aloitusheiton. Pari saa itse valita jatkopelinsä, eli kumman heiton mukaisesta paikasta jatkavat. Molemmat jatkavat samasta paikasta. Reikä on
pelattu loppuun kun jompikumpi pelaajista saa kiekon maalikoriin.

Osallistumismaksu on 2 euroa / pelaaja

Aikataulu:
10.00   Ilmoittautuminen alkaa
10.30   Ilmoittautuminen päättyy ja pelaajakokous
11.00   1.kierros
12.00   lounastauko
12.45   2. kierros
14.00   finaali

Kaikkien osallistuneiden kesken arvotaan kiekkopalkintoja.

Marko Timonen

Re: Ulvilapäivien aikaan Parigolfkisa sunnuntaina 10.8.2008

Idea tällaisesta kisasta syntyi äkkiä, kun mietin millainen kisa Ulvilapäivillä järjestettäisiin, jotta kaikki lajista kiinostuneet saataisiin mukaan. Parigolf saattaa muutenkin houkutella uusia pelikaveruksia mukaan.

Toivottavasti tämä sopii mahdollisimman monelle varikselle ! Tulkaa siis runsain joukoin mukaan, jotta kaikille halukkaille löytyy opastava Varis pelipariksi.

Marko Timonen

Re: Ulvilapäivien aikaan Parigolfkisa sunnuntaina 10.8.2008

Yritän päästä paikalle, joskin saattaa rantalentopalloturnauksen johdosta krapula painaa päälle. Ei lupauksia, ei pettymyksiä wink

Vain voitolla on väliä!

Re: Ulvilapäivien aikaan Parigolfkisa sunnuntaina 10.8.2008

Kaverin häät edellisenä päivänä, mut jos olis ite kuski niin sit pääsee tulemaan! Mikon sanoin, ei lupauksia... smile

Re: Ulvilapäivien aikaan Parigolfkisa sunnuntaina 10.8.2008

Ei selityksiä. Itse olen perjantaista lauantaihin reissulla, jossa alkoholilla on asiaa ja paljon. Silti aion pyrkiä ja yrittää mennä paikalle. Ja varsinainen peli alkaa vasta 11.00.

Re: Ulvilapäivien aikaan Parigolfkisa sunnuntaina 10.8.2008

Onko tästä ilmoitus joissain lehdissä tai muuten mainostettu? Laitoin itse töissä sisäisen sähköpostin kaikille, nähdään sitten tuleeko kukaan työtovereista paikalla!

Re: Ulvilapäivien aikaan Parigolfkisa sunnuntaina 10.8.2008

No nii nyt se varmistui, meinaan vaan että olen tulossa tai menossa parigolfiin satoi tai paistoi elippä paistaa. Jk.ei must kyll paljoo oppaaks ol mut olen ainakin parina.

Pasi A

Re: Ulvilapäivien aikaan Parigolfkisa sunnuntaina 10.8.2008

pgatour wrote:

Onko tästä ilmoitus joissain lehdissä tai muuten mainostettu? Laitoin itse töissä sisäisen sähköpostin kaikille, nähdään sitten tuleeko kukaan työtovereista paikalla!

Kisasta tiedottaa Ulvilan kaupunki Ulvila-päivien infon yhteydessä. Oli puhetta myös erillisistä A3:n tiedotteista, joita leivetäisiin näkyville. Olen sopinut tästä Ulvilan liikunnanohjaajan Pauli Nevalan kanssa ja toimitin hänelle kisan tiedotustekstin.

Ulvilan kaupungin nettisivuilla on päivien ohjelma, ja siellä kisa mainitaan.
http://www.ulvila.fi/ulvila.asp?lang=fi … D5DC9429B}

Marko Timonen

Re: Ulvilapäivien aikaan Parigolfkisa sunnuntaina 10.8.2008

No kuinkas kävi? Itse en haaveista huolimatta tosiaan päässyt.

Vain voitolla on väliä!

Re: Ulvilapäivien aikaan Parigolfkisa sunnuntaina 10.8.2008

MikeJones wrote:

No kuinkas kävi? Itse en haaveista huolimatta tosiaan päässyt.

Sanotaanko näin, että tulospalvelu ei ole mustavaristen vahvinta alaa smile
Josko ne tulee kesän 2006 viikkokisatulosten jälkeen...

- Kärpät -

Re: Ulvilapäivien aikaan Parigolfkisa sunnuntaina 10.8.2008

Tuo roberdin hymynaama pelasti roberdin.

Jos pelaajat eivät osaa tai kykene paikalle tai ei muista miten turneessa kävi, niin se on oma mokanne. Mä voin vilauttaa noita tulospapruja, kun tulette poikkemaan.

Tässä on ollut aivan tarpeeksi minulle aktiviteettia, kun loma loppui ja työt alkoivat.

Re: Ulvilapäivien aikaan Parigolfkisa sunnuntaina 10.8.2008

Tulokset:
http://spreadsheets.google.com/pub?key= … mf67a8CHag

Ja väyläkohtaiset tulokset sillä toisella välilehdellä:
http://spreadsheets.google.com/pub?key= … &gid=3

Last edited by Jussi A (12.08.2008 21:28:38)